ארקיע משיקה לוגו חדש ומרחיבה את צי המטוסים

במסגרת המיתוג מחדש, תחת הסלוגן "ארקיע מא' ועד כיף", מכריזה החברה על הוספת 5 מטוסים סילוניים מסוג אמבראר לצי המטוסים שלה

מיכל רז-חיימוביץ' 14.05.2017

אחרי 17 שנים ארקיע מבצעת מהלך מיתוגי ומשיקה לוגו חדש ומרענן (שעליו חתום ברוך נאה).

במסגרת המהלך, שמסתכם בסלוגן "ארקיע מא' ועד כיף", מכריזה החברה על הוספת 5 מטוסים סילוניים מסוג אמבראר לצי המטוסים שלה, כשבתוך מספר חודשים יצטרף מטוס שישי, אמבראר החדש. עוד תתחדש ארקיע בשני מטוסי איירבס 321 NEO חדשים שייקלטו בסוף 2018. צי החברה מונה כיום 5 מטוסי אמבראר, שני מטוסי בואינג 757-300 ומטוס ATR1.

בנוסף תשלב החברה בחודשים הקרובים מערכות בידור ומדיה מבוססות רשת אינטרנט בשיטת bring your own device - כך שהנוסעים יוכלו לצרוך תכנים על גבי הסמארטפון או הטאבלט שלהם, בדומה לנהוג בחברות תעופה שונות, בהן לופטהנזה.

עוד מיישרת החברה קו עם חברות תעופה בינלאומיות ותציע אינטרנט אלחוטי חינם במטוסי האיירבס החדשים. בשורה נוספת היא השקת אפליקציה שתכלול את כל המידע הרלוונטי לנוסע ותאפשר הושבה וצ'ק-אין מוקדמים.

זאת ועוד, בכוונת ארקיע שלא להותיר לישראייר (שלאחרונה הכריזה על השקת יעד חדש: טיסות לסוצ'י שברוסיה) את מיקומה השני אחרי חברת אל-על בהיקף פעילותה, כפי שעולה מדוחות רש"ת, כשארקיע מכריזה על הרחבת מפת יעדיה, כך למשל בלגרד, באטומי, בוקרשט, סרדיניה, סלוניקי, מילאנו, קפריסין הצפונית ולונדון.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
ארקיעחברות תעופהלוגומטוסיםמיתוג מחדש
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.