צפו ברגעי האימה: ניצלו בנס ממוות בטוח ואכזרי במיוחד

זה היה יכול להיגמר רע מאד: זה מה שקרב במסלול מפותל ומסוכן במיוחד שנכלל באליפות הראלי האירופית באיים הקנריים, כשאחד המתחרים נכנס במהירות גבוהה מדי לאחד הסיבובים - ובדרך נס לא הידרדר לתהום הענקית שהיתה פעורה מתחתיו ■ צפו בתיעוד

מירוצי ראלי הם מענפי הספורט המוטורי, איך נאמר זאת בעדינות, מהפחות בטוחים שיש. גם אם הכביש סגור במיוחד עבור המקצה, זה עדיין כביש ציבורי מפותל על שלל הבעיות האופיניות לכביש ציבורי. גם נהג הראלי הפולני, תומאס קספרצ'יק, שמתחרה באליפות הראלי האירופית, אי.אר.סי, יודע זאת לבטח. אלא שאת התסריט הבא גם נהגים מנוסים ממנו לא היו יכולים לכתוב.

בסטייג' ראלי מפותל ומסוכן במיוחד באיים הקנריים, נכנס קספרצ'יק ופורד פיאסטה שלו במהירות גבוהה בגדר ההפרדה, כמעט שנפל אל התהום שפעורה מתחתיו, אבל רק כמעט, משום שבדרך נס נותרה המכונית תלויה באויר. הנהג הפולני אמר כי הוא לחץ על הבלמים לפני הפניה, אבל שום דבר לא קרה. בסרטון נראה בבירור כי בניסיון להאט את המכונית, קספרצ'יק משך את בלם היד, מה שהציל אותו ואת שותפו הלכה למעשה.

הוא אמר כי בתחילה הוא היה מאוד לא מרוצה, משום שציפה להשיג תוצאה טובה במירוץ זה. אך לאחר כמה דקות שהוא הבין מאיזה נפילה הוא ניצל, הוא הבין את גודל המזל שפקד אותו והאכזבה התחלפה בהכרת תודה. ככה זה מירוצי ראלי, המרווח בין הצלחה לכישלון קולוסאלי, באמת תלוי על חוט השערה. או במקרה שלו, ידית בלם היד...

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
מרוץ מכוניותחדשות הרכב
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.