גייסו 10 מיליון דולר: גלגל ישראלי חדש שעשוי לחולל מהפכה

חברת הסטארט-אפ הישראלית SoftWheel, שפיתחה טכנולוגיה חדשנית שעשויה לחולל מהפכה בתחום גלגלי האופניים וכלי הרכב, השלימה סבב גיוס הון שלישי בסך 10 מיליון דולר ■ החברה סימנה את השוק האמריקאי כיעד העיקרי הבא שלה

טלי ציפורי 03.05.2017

SoftWheel, חברת הסטארט-אפ הישראלית שפיתחה טכנולוגיה לשילוב בולמי זעזועים בתוך גלגלים המיועדת לכל כלי רכב, ושדיווחנו עליה לראשונה לפני כ-3 שנים, השלימה סבב גיוס הון שלישי בהיקף של 10 מיליון דולר והשלימה מאז הקמתה גיוס של 13.5 מיליון דולר.

טכנולוגיית הבלימה של SoftWheel אשר נמצאת בתוך הגלגל היא אדפטיבית וסימטרית ופועלת רק כשהיא נתקלת במכשול כמו נפילת מדרגה, מהמורה וכדומה, ובשאר הזמן היא קשיחה. לטכנולוגיה יש יתרונות כגון חיסכון באנרגיה, הפחתת עלויות הייצור והתחזוקה של כלי הרכב ושיפור בבטיחות הנסיעה.

הטכנולוגיה מיושמת כרגע בגלגלי אופניים וכיסאות גלגלים. החברה נמצאת בשלבים מתקדמים של כניסה לתחומי האופניים והתחבורה השיתופיים בערים שונות בעולם.

ל-SoftWheel יש הסכם אסטרטגי עם החברה האמריקאית Numotion, במסגרתו שתי החברות ישווקו את כל מוצרי SoftWheel המיועדים לשוק כיסאות הגלגלים בארה"ב. שיתוף-הפעולה שווה מיליוני דולרים בודדים בשנה.

בימים אלה צפויה SoftWheel להוביל פעילות בתחום התחבורה השיתופית, עם פרויקטים בערים דוגמת מדריד, מילאנו, ניו-יורק ולוס אנג'לס. כמו כן, בימים אלה מושלמת הקמתו של קו ייצור ישראלי, שני ולקראת סוף השנה תקים החברה קו ייצור נוסף בחו"ל שיצטרף לקו הייצור האמריקאי.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
גיוס הוןסטארט-אפ
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.