קבוצת חג'ג' תמכור נכסים בעלות כוללת של כ-140 מיליון שקל

החברה דיווחה לבורסה כי חתמה עם קבוצת משקיעים על הסכם למכירת זכויות לשטחי מסחר, חניות, יחידות דיור ושטחי משרדים בפרויקטים שהיא בונה במתחם רסיטל ובמתחם סומייל

מגדל רסיטל של חג'ג'  / צילום: באדיבות קבוצת חג'ג מגדל רסיטל של חג'ג' / צילום: באדיבות קבוצת חג'ג
שלומית צור 27.04.2017

מממשת נכסים: קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', חתמה היום (ה') על הסכם עם קבוצת משקיעים, במסגרתו היא תמכור להם נכסים במגדל H-INFINITI במתחם סומייל ובמגדל H-TOWER במתחם רסיטל, בתל-אביב בסכום של כ-140 מיליון שקל (עלות קרקע בסך של כ-90 מיליון שקל בתוספת עלויות הבנייה של היחידות). על-פי הערכות המימוש בוצע במטרה להחזיר חובות אג"ח וכן במטרה לגייס הון לעסקאות נוספות.

במסגרת העסקה תמכור חג'ג' לרוכשים זכויות ל-320 מ"ר של שטחי מסחר בפרויקט סומייל וחניות שישמשו אותם, בסכום של כ-21 מיליון שקל, כולל מע"מ. בנוסף יימכרו למשקיעים 12 דירות במגדל בשטח כולל של 1,240 מ"ר, בתוספת חניות שישמשו אותן, במחיר של כ-60 מיליון שקל .

כמו כן, תמכור חג'ג' לקבוצת המשקיעים, באמצעות חברת הבת רג'נסי, זכויות ל-220 מ"ר שטחי מסחר במגדל H-TOWER, שטחי שירות ואחסנה הצמודים להם, במחיר של 12 מיליון שקל, וזכויות להקמת משרדים בשטח של כ-2,400 מ"ר, ובתוספת חניות, במחיר של כ-47 מיליון שקל כולל מע"מ.

על-פי הדיווח לבורסה, הרוכשים יצטרכו לחתום על הסכמי המכר בתוך חודש ימים, ובמקרה שלא יעשו זאת יחולטו דמי הרצינות שהועמדו לזכות חג'ג' במסגרת העסקה .

מגדל המשרדים H TOWER של קבוצת חג'ג' שוכן במתחם אולמי רסיטל לשעבר, ברחוב בגין בתל-אביב, בצמידות לפרויקט מגדלי הצעירים. המגדל, שנמצא בשלבי בניית שלד מתקדמים, יכלול 30 קומות משרדים וקומת מסחר .

מגדל המגורים H INFINITI נבנה בימים אלה במתחם סומייל שברחוב אבן גבירול, בסמוך לכיכר המדינה ונמצא בשלבי חפירה ודיפון. בסיום הבנייה הוא יכלול מגדל בן 47 קומות ו-220 דירות שיחובר לבניין בוטיק בן 7 קומות ו-22 דירות נוספות. הפרויקט שתוכנן על-ידי אדריכל משה צור, כולל בריכת שחייה, מועדון דיירים וחדר כושר.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
קבוצת חג'ג'
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.