מיקרוסופט ישראל: חופשת לידה של 20 שבועות בתשלום מלא

החברה העולמית הודיעה לעובדיה בישראל עם הרחבת חופשות וזמן פנוי, כדי ליצור איזון בין זמן העבודה לבין הזמן שמוקדש למשפחה ■ חופשת הורות של 6 שבועות בתשלום לבן/ת הזוג ■ חופשה בת 4 שבועות בתשלום במצבי חירום בריאותיים של המשפחה

מיקרוסופט / צילום: תומר פולטין מיקרוסופט / צילום: תומר פולטין
יוסי ניסן 26.04.2017

עובדי מיקרוסופט בישראל ייהנו החל מחודש מאי הקרוב מ"זמן משפחה" - הרחבת חופשות וזמן פנוי כדי ליצור איזון בין זמן העבודה לבין הזמן שמוקדש למשפחה - מדיניות שיותר ויותר חברות ואף מוסדות ממשלתיים בארץ ובעולם מאמצים.

במסגרת מדיניות "זמן משפחה", עליה הודיעה מיקרוסופט העולמית לעובדיה בישראל, החברה תאפשר לעובדת שילדה או לעובד/ת שהוא הורה מאמץ או הורה מפונדקאות, להאריך את חופשת הלידה ל-20 שבועות בתשלום מלא (לעומת 15 שבועות כנהוג בישראל).

כמו כן, בן/ת הזוג יוכל לצאת לחופשת הורות שתימשך 6 שבועות בתשלום מלא ויוכל לממש אותה במהלך 12 החודשים הראשונים לאחר לידת התינוק. בנוסף, מיקרוסופט תתמוך בעובדיה גם בתקופות בהן יצטרכו לטפל בבן משפחה שנתון במצב בריאותי קשה ותאפשר להם לקחת חופשה בת 4 שבועות בתשלום מלא.

מהחברה נמסר, כי מיקרוסופט רואה ב'פסק הזמן' הזדמנות להעניק חזרה לעובדיה תמורה על ההשקעה היומיומית שלהם בימי שיגרה מתוך אמונה כי המדיניות החדשה תתן מענה לצרכים של העובדים ותתרום לאיזון בין העבודה לחיי המשפחה. 

מיקרוסופט העולמית פועלת בישראל באמצעות שני גופים. האחד, מיקרוסופט מחקר ופיתוח בראשות המנכ"ל יורם יעקובי, המהווה מרכז פיתוח וחדשנות אסטרטגי עבור מיקרוסופט. והשני, מיקרוסופט ישראל בראשות המנכ"לית שלי לנצמן, המתמקדת בקידום פתרונות ענן וטרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים במגזר העסקי והממשלתי.

מיקרוסופט מעסיקה בישראל אנשי פיתוח, מחקר, שיווק ותמיכה. מרכז הפיתוח בישראל הוא אחד משלושת מרכזי הפיתוח המובילים של מיקרוסופט שהוקמו מחוץ לארה"ב, והוא פועל משלושה אתרים (הרצליה, חיפה ונצרת) ומוביל את הפיתוח של חלק מהטכנולוגיות המרכזיות והחדשניות ביותר של החברה בתחומי בינה עסקית, בינה מלאכותית, מנועי המלצות וסייבר סקיוריטי. מוצרי הסייבר סקיורטי המובילים של מיקרוסופט מבוססים על טכנולוגיה שמפותחת בישראל. בנוסף, חלקים מסוימים ב-Surface, מחשב הלוח של מיקרוסופט, מפותחים בישראל.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
חופשת לידהמיקרוסופטמיקרוסופט ישראלתנאי עבודה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.