אבי קלר קיבל את סמכויות הניהול ב"גלובס" כ"דירקטור פעיל"

הדירקטוריון אישר אתמול את המינוי תחת המנכ"ל הפורש איתן מדמון ■ קלר יכהן בתפקיד זה עד להחלטה בעניין הבעלות על קבוצת מוניטין עיתונות ע"י בית המשפט העליון

גלובס לוגו גלובס לוגו

דירקטוריון "גלובס" שהתכנס אתמול בערב (ה') החליט על מינויו של אבי קלר כ"דירקטור פעיל". בתוקף תפקידו זה יקבל אבי קלר את סמכויות הניהול ב"גלובס" במקומו של איתן מדמון שסיים את תפקידו כמנכ"ל.

קלר מכהן כחבר דירקטוריון "גלובס" מנובמבר 2016 והינו בעל ניסיון ניהולי רב, והוא יכהן בתפקיד זה עד להחלטה בעניין הבעלות על קבוצת מוניטין עיתונות  ע"י בית המשפט העליון.

אלונה בר און הוכרזה כזוכה במסגרת הליך התמחרות שאושר בבית המשפט המחוזי בתל אביב ע"י השופט איתן אורנשטיין, אולם המציע הנוסף, דוד דוידוביץ', ערער על החלטה זו. הדיון בנושא נקבע לחודש מאי השנה.

דירקטוריון "גלובס" הודה למדמון על עשייתו כמנכ"ל "גלובס" במשך תקופה ארוכה, ובעיקר על אופן הניהול בתקופת הכינוס ואיחל הצלחה לקלר במינוי החדש.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
גלובס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.