נעילה מעורבת בבורסות אירופה; הבחירות בצרפת במוקד

מחרתיים: הסיבוב הראשון בבחירות לנשיאות צרפת ■ מניות סמסונג ריכזו עניין לקראת תחילת מכירות מכשיר הדגל החדש - גלקסי S8 - היום

בורסות אירופה/ צילום: רויטרס בורסות אירופה/ צילום: רויטרס
שירות גלובס 21.04.2017

נעילה מעורבת נרשמה היום (ו') בבורסות אירופה, על רקע הבחירות הקרבות בצרפת ופיגוע הטרור בפריז אמש. בוול סטריט מתנהל המסחר בירידות שערים.

 

דוחות כספיים טובים מהצפוי והתבטאות חיובית של שר האוצר האמריקאי דחפו את פעילי השוק אמש בניו יורק לרכישת מניות. השר סטיבן מנוחין טען כי תוכנית המסים המחודשת הולכת ומתקרבת לידי מימוש, איתות מעודד כי ממשל טראמפ מוציא אל הפועל את תוכניותיו הכלכליות.

בינתיים, המשך המתיחות הגיאו-פוליטית בין ארה"ב לצפון קוריאה, והסיבוב הראשון בבחירות לנשיאות צרפת מחרתיים מטילים צל על השווקים הפיננסיים ומכניסים חוסר ודאות.

"הסיכונים הפוליטיים קיימים אבל השווקים ממשיכים להתעלם. רמות התנודתיות נמוכות, למרות שהיינו מצפים לתנודתיות אל מול הסיכונים", ציינו ב-Taurus Wealth Advisors. 

באסיה ננעל שבוע המסחר במגמה מעורבת, ללא תנודות ואירועים מיוחדים.

 

מניות סמסונג ריכזו עניין לקראת תחילת מכירות מכשיר הדגל החדש - גלקסי S8 - היום. החברה מסרה כי ההזמנות המוקדמות למכשיר עקפו במספרן את אלה למכשיר הקודם, ה-S7.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]

לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.