הזמן הנכון להזמין: כך תחסכו אלפי שקלים על חופשות בחו"ל

מהפכת הלואו קוסט לימדה את התייר הישראלי שהזמנה מוקדמת של חופשה לא רק תבטיח לו מחיר זול אלא גם את החופשה הרצויה ■ בזמן שהזמנות לתקופת הקיץ נכנסו כבר לישורת האחרונה, לחגי תשרי ההיצע עוד מגוון והמחירים סבירים יחסית

מיכל רז-חיימוביץ'איתן בייגל 20.04.2017

בריטיש איירוויז הודיעה כי היא מתכוונת להשקיע ארבע מאות מיליון ליש"ט בשדרוג מחלקות היוקרה שלה. בריטיש משדרגת את מחלקת העסקים קלאב וורלד ומוסיפה כיסוי מזרן מרופד כשבנוסף בכל הקווים ארוכי הטווח, כולל הקווים לישראל וממנה, יקבלו הנוסעים במחלקת העסקים כריות גדולות יותר ושמיכת פוך. בכל הקשור לקולינריה דיילי החברה יעברו מעתה עם עגלות תצוגה ויציעו לכל נוסע לבחון בעין את המנות השונות, כנהוג במסעדות היוקרה המובילות בעולם.

עד תום השנה הנוכחית תהיה בריטיש לחברת התעופה הראשונה שתציע חיבור רשת בפס רחב, עם כוונה לחבר תשעים אחוז מכלל הצי שלה עד אלפיים ותשע עשרה כשבנוסף, תהיה גישה לתוכן וידאו מאתרי שיתוף פופולאריים כמו נטפליקס ויוטיוב. דגש מיוחד מושם על פיתוח ושדרוג טרקליני האירוח של החברה, בנמלי התעופה העיקריים בעולם; שם תשקיע בריטיש איירווייס יותר מחמישים מיליון ליש"ט.

נוסעי המחלקה הראשונה - "פירסט" וכן נוסעי מחלקת העסקים בעלי מעמד זהב, בטיסות מנמל התעופה הית'רו יוכלו מעתה גם לבצע את שירות הקליטה (צ'ק אין) באיזור נפרד ומיוחד שיקרא - פירסט ווינג בטכנולוגיה חדשנית המבוססת על סריקה וזיהוי פנים. בריטיש חשוב להזכיר מפעילה תשע עשרה טיסות שבועיות בקו תל אביב-ללונדון במטוסי בואינג שבע,שבע,שבע ובמטוסי בואינג שבע,שמונה ,שבע דרימליינר. בכל אחת מהטיסות, מופעלות ארבע מחלקות היוקרה של החברה.

שמותאמת לעולם המסכים והסמאטרפונים. כך האפליקציה האוסטרלית סמיילינג מיינד שפותחה על ידי פסיכולוגים ואנשי חינוך המציעה להכניס איזון לחיינו בכלל ובחופשה בפרט באמצעות מדיטציה קולית דרך הסלולרי. התכנית מוצעת בחלוקה לפי גיל והיא מציעה סשנים המותאמים מגיל שבע ועד למבוגרים. כדי לקבל את הסשן הרצוי מכניסים את מצב הרוח שלכם בהגדרה לטווח האושר והלחץ שאתם חשים בנקודת הזמן ומקבלים סשן של כמה דקות הכולל נשימות, הדרכה למחשבות חיוביות, נשימות ורוגע וזאת כמובן על רקע מוסיקה מתאימה - סשן שנחמד להעביר כבר במושב המטוס ועל חוף הים בתאילנד למשל. הארגון העומד מאחורי האפליקציה הוא גוף ללא מטרות רווח ששם לעצמו למטרה להנגיש הדרכות למדיטציה לכל דורש.

גם האפליקציה קאלם הזמינה באנדרואיד ובאיי או אס מציעה להפוך את החיים שלכם לרגועים יותר. אז למה לא להתחיל לתרגל כבר בטיול או במהלך טיסה ארוכה? האפליקציה מציעה תרגולי מדיטציה ותרגילים נשימתיים למי שנמצא בשלב ההתחלתי או המתקדם של עולם המדיטציה. הסשנים הזמינים באפליקציה נעים בין טווחי זמן שונים משלוש ועד עשרים וחמש דקות תוך דגש על זוויות שעליהן תרצו לתת את הדגש כמו שינה נעימה ונוחה באמצעות סיפורים לפני השינה, אושר, הפחתת לחצים וכל מה שיכול להפוך את החופשה שלכם בפרט ואת החיים בכלל למהנים עוד יותר

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בריטיש איירוויסתיירות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.