החל מיוני: גם סלקום TV תציע ללקוחותיה את תכני HBO

חבילת הטלוויזיה של החברה, הזולה ביחס לשתי המתחרות הוותיקות, תכלול בקרוב גם סדרות כמו "משחקי הכס" ו"ווסטוורלד", ללא תוספת תשלום ■ בחודשים האחרונים הפכו הסדרות של הערוץ האמריקאי לחלק ממלחמת התוכן בין הפלטפורמות השונות

סלקום TV מודיעה היום (ד') כי החל מיוני יוכלו גם לקוחותיה ליהנות מתכני ערוץ HBO האמריקאי, וביניהם סדרות פופולריות כמו "משחקי הכס", "ויפ" ו"ווסטוורלד", ללא תוספת תשלום.

עד לאחרונה תכני HBO היו זמינים רק ב-yes, אך בחודשים האחרונים הסדרות של ערוץ הטלוויזיה מארה"ב הפכו לחלק ממלחמות התוכן בין הפלטפורמות השונות, על רקע כוונתה של פרטנר להשיק גם היא פלטפורמה כזאת, שתתחרה בהוט וב-yes הוותיקות ובסלקום שפועלת בשוק כשנתיים.

בספטמבר 2016 התברר כי כחלק מאמציה לחדור לשוק ביקשה פרטנר לרכוש את תכני HBO, אך לטענת פרטנר, לאחר שהדבר נודע להוט, זאת פעלה בדחיפות כדי לחתום על עסקה עם הערוץ ולמעשה לחסום אותה.

הדיון בנושא אף הגיע לבית המשפט, אך בסופו של דבר פרטנר נאלצה לוותר, והחל משלהי 2016 הוט משלבת את תכני HBO בערוצים שלה, ומינואר השנה היא מקדישה להם ערוץ כמו זה שקיים ב-yes.

כעת, כאמור, יהיו התכנים האלה זמינים גם ללקוחות סלקום TV, שמציעה חבילת טלוויזיה זולה ביחס למתחרות, שעלותה 99 שקל בחודש.

מדוחות סלקום לסיכום שנת 2016 עולה כי נכון לסוף השנה יש לשירות הטלוויזיה שלה 122 אלף מנויים, כך שנתח השוק שלה עומד על כ-8%.

בתקופה האחרונה מאבדות yes והוט לקוחות טלוויזיה, גם על רקע התגברות הצפייה הפיראטית, אך למרות זאת הענף לא נחשב תחרותי מספיק, וה-ARPU (ההכנסה הממוצעת מלקוח) של שתי החברות הוותיקות לא השתנה משמעותית בשנתיים האחרונות, כך שבשוק אין כרגע מלחמת מחירים.

מסלקום נמסר היום כי העסקה החדשה כוללת הקטלוג המלא של HBO, המכיל את תכני הספרייה של המותג, וביניהם "הפקות התעודה היוקרתיות של HBO, הסרטים והמיני-סדרות שהפיקה וכמובן גם את סדרות הדגל שלה: 'ליל המקרה', 'שקרים קטנים גדולים', 'אוז', 'הסופרנוס', 'עמוק באדמה', 'אימפריית הפשע', 'הסמויה' ועוד".

יניב גרינוולד, סמנכ"ל הטלוויזיה של סלקום, מסר: "אנו שמחים להשיק את כל מגוון התכנים מבית התוכן המוביל HBO. סלקום תמשיך להביא את התכנים הטובים בעולם ולשמר את המחיר הנמוך ביותר בשיטת הכול כלול וללא תוספת מחיר". 

שוק הטלוויזיה הרב ערוצית
 שוק הטלוויזיה הרב ערוצית

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
HBOסלקוםתוכניות טלוויזיהמשחקי הכס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.