אנליסט: השווי של אפל יזנק ל-824 מיליארד דולר עד סוף השנה

לקראת הדוחות שתפרסם ענקית הטכנולוגיה ב-2 במאי, אנליסטים בשוק אופטימיים ומעריכים כי החברה תכבוש שיאים חדשים ■ ב-RBC קפיטל מעניקים למניה מחיר יעד של 157 דולר והמלצת "ביצועי יתר"

טים קוק / צילום: רויטרס טים קוק / צילום: רויטרס
שירות גלובס 18.04.2017

מניית אפל  (165.84 ,‎+0.51%‏) זינקה ביותר מ-16% לשיא חדש במהלך הרבעון השני, אך אנליסטים בשוק אופטימיים לגבי עתידה ומעריכים כי היא תמשיך לכבוש שיאים בחודשים הקרובים.

ב-RBC Capital Markets חזרו אתמול על המלצת "ביצועי יתר" לגבי אפל והעלו את מחיר היעד למניה ב-2 דולרים ל-157 דולר, מחיר המשקף שווי שוק של 824 מיליארד דולר. מניית אפל העפילה לשיא ב-4 באפריל למחיר של 144.7 דולר. כעת המניה נסחרת סביב 142 דולר למניה ושווי השוק שלה עומד על כ-743 מיליארד דולר.

ענקית הטכנולוגיה תפרסם את תוצאותיה לרבעון הראשון של השנה ב-2 במאי והאנליסט עמית דאריאני מ-RBC העלה גם תחזית מכירות מכשירי האייפון של אפל ותחזית המכירות של החברה ב-2017. 

גם בבנק ההשקעות היפני מיזוהו חזרו על המלצת קנייה לאפל ומחיר יעד של 150 דולר. במיזוהו מעריכים כי דוחות אפל יעמדו בתחזיות בשוק או לכל היותר מעט מעל התחזיות.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אפלתחזיות האנליסטים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.