בעקבות גרירת הנוסע מהמטוס: יונייטד איירליינס משנה מדיניות

לאחר סרטון ויראלי שבו נראה נוסע נגרר בכוח ממטוס החברה בעקבות הזמנת יתר, חברת התעופה הודיעה כי תשנה את מדיניות הבטחת המקומות בטיסותיה לאנשי הצוות שלה

יונייטד איירליינס / צילום: רויטרס יונייטד איירליינס / צילום: רויטרס
שירות גלובס 15.04.2017

חברת התעופה יונייטד איירליינס הודיעה אתמול (ו') כי היא משנה את המדיניות לגבי הזמנות המקום בטיסותיה עבור אנשי הצוות שלה, זאת לאחר שאדם נגרר בכוח מטיסה שבוצעה בה הזמנת יתר, במטרה לפנות מקום לעובד של יונייטד ביום ראשון האחרון - אירוע שתועד בסרטון וידאו שהפך ויראלי והפך את החברה מטרה לביקורת ציבורית קשה וללעג. 

חברת התעופה, שבבעלות יונייטד קונטיננטל הולדינגס, הודיעה כי תוודא שהמקום עבור אנשי צוות המיועדים לטוס במטוסיה יובטח לפחות 60 דקות לפני ההמראה. 

לדברי החברה, מדיניות זו תבטיח כי מצב שבו נוסע יורד בכוח ממטוס לא יתרחש שוב. לדברי החברה, השינוי הזה הוא צעד ראשון בשינוי מדיניות שנועד "לספק את חוויית הלקוח הטובה ביותר". 

ד"ר דייוויד דאו, הנוסע שהוצא מהמטוס, סבל לאחר מכן מזעזוע מוח קשה, מאף שבור ומאובדן שתיים משיניו הקדמיות, והוא יזדקק לניתוח שיקומי, כך לפי עורך דינו, תומס דמטריו, שרמז כי דאו יתבע ככל הנראה את החברה. 

מועצת המנהלים של יונייטד הודיעה אתמול כי החברה תשנה את המדיניות במטרה לזכות מחדש באמון הלקוחות, והתנצלה בפני דאו ומשפחתו. היא הוסיפה כי היא עומדת מאחורי המנכ"ל אוסקר מונוז, שנקלע בעקבות האירוע למתקפה קשה. מונוז אמר כי אין לו כוונה להתפטר.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
חברות תעופהטיסותיונייטד איירליינס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.