כמה שווים נכסי ענבל אור שהועמדו למכירה בר"ג-גבעתיים?

המפרק עו"ד איתן ארז העמיד למכירה את הפנטהאוז שבו גרה אור ברחוב הל"ה 52 בגבעתיים ועוד שתי דירות בפרויקט "אור על הפארק" בר"ג ■ בכמה הן יימכרו?

ענבל אור / צילום: שלומי יוסף ענבל אור / צילום: שלומי יוסף
שלומית צורדורון אביגד 13.04.2017

ממשיכים המימושים של הנכסים שבבעלות ענבל אור: המפרק של אור סיטי נדל"ן, עו"ד איתן ארז, מציע כעת למכירה את הפנטהאוז שבו התגוררה אור בגבעתייים לפני כשנה. הפנטהאוז ממוקם בקומה השישית של הבניין ברחוב הל"ה 52 בעיר, ושטחו 90 מ"ר, בתוספת מרפסת שמש בת 21 מ"ר ומרפסת גג בשטח של 45 מ"ר וכן שתי חניות.

ניתן להציע הצעה לרכישת הפנטהאוז עד 26 באפריל, בצירוף ערבות בנקאית 200 אלף שקל. 

מתווך הנדל"ן קובי פישרמן מעריך כי הנכס ברחוב הל"ה שווה 3.3-3.5 מיליון שקל. "זו דירה קטנה, ואין הרבה מה לעשות עם המרפסות בה, 3.5 מיליון שקל יהיו זכייה בפיס, מה גם שהבניין צמוד לבית קברות. הפנטהאוז עצמו לא משקיף אל בית הקברות, אבל מדובר בבניין עורפי שהחזית שלו פונה אל עורף הבניין שלפניו". 

לפי פישרמן, הדירה ברחוב הל"ה עמדה למכירה במשך יותר משנה במחיר מקסימלי של 3.5 מיליון שקל - ולא נמכרה.   

הפנטהאוז עלה לכותרות לפני שנה בדיוק, כאשר היה מושכר עד אפריל 2016, ולאחר פינויו טען עו"ד ארז כי במקום למסור את הנכס לידיו, העבירה אור אל הפנטהאוז את חפציה, במטרה לפלוש אליו ולגור בו לאחר שפינתה את הדירה בה התגוררה בגוש הגדול בתל-אביב. על כן הוא פנה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בדרישה לאסור על אור מלעשות שימוש בדירה. אור ניסתה לטעון בהליך המשפטי כי הפנטהאוז הוא נכס פרטי שלה, ואינו שייך לחברת אליענה אור שבשליטת אור סיטי, וכי מדובר בטעות ברישומים. השופט איתן אורנשטיין לא קיבל את טענתה וקבע כי גרסאותיה של אור "מלאות סתירות כרימון". כעת, כאמור, מבקש המפרק לממש את הנכס.

לפני חודש וחצי פורסם ב"גלובס" כי שני הנכסים הראשונים שבבעלות אור מומשו על-ידי המפרק. זאת לאחר ששופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, איתן אורנשטיין, אישר את מכירת זכויות לשתי דירות חדשות בבניין שיוקם ברחוב ארלוזורוב 13 ברמת-גן, אשר היו בבעלות חברת אור סיטי. מדובר בזכות לדירה רגילה, שנמכרה ב-650 אלף שקל, וזכות לדירת גג שנמכרה ב-1.5 מיליון שקל. 

להלן המודעה שפרסם הכונס על הפנטהאוז בגבעתיים: 

מודעות שפורסמו למכירת הדירה
 מודעות שפורסמו למכירת הדירה

בתוך כך, עו"ד ארז פרסם למכירה גם שתי דירות בפרויקט "אור על הפארק" ברחוב אחד העם 16 ברמת-גן, אשר נבנה על-ידי הקבלן מצלאוי, בשכונת רמת השקמה, סמוך לספארי. לפרויקט יש טופס 4 (למעט לפנטהאוז בקומה 26), ואכלוסו החל לאחרונה.

הדירה הראשונה היא פנטהאוז יוקרתי ענק בקומה 26, אליו מוצמדות שתי חניות ומחסן. נותרו עבודות להשלמת הדירה אשר יבוצעו על-ידי הרוכש ועל חשבונו. יודגש כי לפנטהאוז זה לא ניתן טופס 4. עלות השלמת העבודות תלויה בטעם ובסטנדרט שירצה הרוכש, והיא מוערכת בין 1-1.5 מיליון שקל (לא סופי).

על דירה זו אומר פישרמן: "זה אזור בעייתי, עם אוכלוסייה לא קלה ואפשרות לבחור בין היתושים הגדולים שבאים מהפארק הלאומי לבין כביש ראשי סואן. צריך לזכור שמאחר שמדובר בקבוצת רכישה, איכות החומרים בבניין בינונית. בקיצור, על פנטהאוז שם אפשר לקבל 3.6-3.7 מיליון שקל לכל היותר". 

הדירה השנייה היא בת 5 חדרים בקומה 12, אליה מוצמדים חניה ומחסן. הרוכש יצטרך להתקין מטבח על חשבונו ובאחריותו. לדירה ניתן טופס 4.

ניתן היה להציע הצעות לרכישת הדירות בפרויקט "אור על הפארק" ברמת-גן עד ל-9 באפריל 2017.

להלן המודעה שפרסם הכונס על הדירות ברמת-גן: 

כונס הנכסים מציע למכירה את הפנטהאוז של ענבל אור בגבעתיים
 כונס הנכסים מציע למכירה את הפנטהאוז של ענבל אור בגבעתיים

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
איתן ארזפנטהאוזענבל אוראור סיטי נדל"ן
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.