חברת ואו-אייר תציע טיסות מישראל לארה"ב החל מ-500 דולר

חברת התעופה האיסלנדית תיכנס לישראל, לאחר שמשרד התחבורה אישר את הסכם התעופה בין ישראל לאיסלנד ■ במסגרת ההסכם תציע ואו-אייר טיסות קונקשן לארה"ב ולקנדה דרך איסלנד בפורמט לואו-קוסט

נתב"ג, תורים צילום: תמר מצפי נתב"ג, תורים צילום: תמר מצפי
מיכל רז-חיימוביץ' 09.04.2017

עכשיו זה סופי: חברת הלואו-קוסט האיסלנדית ואו-אייר, המתאפיינת במחירי לואו-קוסט בטיסות טראנס-אטלנטיות, תיכנס לישראל. משרד התחבורה מודיע הבוקר (א') כי הממשלה אישרה את הסכם התעופה בין ישראל לאיסלנד, במסגרתו נוסעים ישראלים יוכלו לטוס לארה"ב ולקנדה במחיר של כ-500 דולר בטיסות קונקשן (ככרטיסי לואו-קוסט).

יצוין כי בעונות חלשות יחסית מחיר דומה, העומד על כ-600 דולר, מציעות חברות תעופה שונות, בהן למשל סוויס, בטיסות דרך ציריך ושלא במסגרת לואו-קוסט.

ואו-אייר נוסדה בשנת 2011 ופועלת ב-32 יעדים באירופה ובארה"ב. על דגלה חרטה החברה לספק את המחירים הזולים ביותר בטיסות מאיסלנד מבלי להתפשר על שירות בדרך.

בדומה לפורמט של חברות לואו-קוסט, יש לזכור כי מבנה התעריפים כולל תשלום על תוספות דוגמת כבודה. מחיר הבסיס כולל תיק יד, ומחיר הפלוס שעשוי לייקר את הכרטיס בכ-100 דולר לכיוון, כולל גם מזוודה ואף הגנה מפני ביטול הכרטיס. כרטיס משודרג כולל גם מקום לרגליים ועדיפות בהליך הבידוק ויוסיף כ-200 דולר לכרטיס הבסיס - מכאן שבתחשיב השוואתי מתבקש במחירי הטיסות לחו"ל חובה לקחת את כל העלויות הנלוות בחשבון.

ואו-אייר תפעיל כאמור טיסות לואו-קוסט בין ישראל לארה"ב ולקנדה דרך איסלנד, כשבכוונת החברה להפעיל מחודש יוני 4 טיסות שבועיות מתל-אביב לבירת איסלנד רייקיאוויק. משם יוכלו הנוסעים להמשיך ל-9 יעדים שונים אליהם טסה החברה בצפון אמריקה וקנדה, בהם ניו-יורק, מיאמי, שיקגו, בוסטון, וושינגטון, סן פרנסיסקו, לוס אנג'לס, טורונטו ומונטריאול.

מחירי הטיסות מתל-אביב לארה"ב ולקנדה ינועו החל מ-260 ל-280 דולר, לכל כיוון.

לפי שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, ישראל נבחרה על-ידי חברת WOW מתוך עשרות יעדים ומדינות, שפנו לחברת התעופה ביוזמתן להפעיל טיסות למדינותיהן. לדבריו, "הסכם השמיים הפתוחים הביא לישראל שורה של חברות תעופה חדשות שלא פעלו מעולם בישראל ומפעילות טיסות מוזלות במיוחד".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
איסלנדחברות תעופהטיסותמשרד התחבורהלואו קוסט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.