החרדים מאיימים: נפגין בפסח בנתב"ג

אנשי "הפלג הירושלמי" מאיימים לחסום את נתב"ג בדיוק בימי העומס שלפני החג ■ "הוחלט להרחיב את המחאה על-מנת שתגיע לאוזני העולם כולו. יתקיימו צעדי מחאה המוניים באזור נמל התעופה, לעיני התיירים הזרים המגיעים לישראל וחוזרים ממנה"

נתב"ג  / צלם: איל יצהר נתב"ג / צלם: איל יצהר
שירות גלובס 02.04.2017

הזמנתם טיסה לפסח הקרוב? לא רק שתעמדו בתור ארוך לבידוק הביטחוני, כנראה שתצטרכו גם לפלס את דרכיכם אליו בין המון של חרדים זועמים.

זאת לאור החלטתם של אנשי "הוועדה למען עולם התורה", המזוהה עם "הפלג הירושלמי", להפגין בנתב"ג בימים הקרובים, שכידוע צפויים להיות עמוסים במיוחד לפני החג ובמהלכו - כך פורסם היום (א') באתר "חדרי חרדים"

לפי הפרסום, בהודעה שהפיצה הוועדה הבוקר נכתב: "לנוכח ההסלמה בהתנכלות של השלטון לאסירי עולם התורה, הוחלט להרחיב בימים אלה את המחאה על-מנת שתגיע לאוזני העולם כולו. במסגרת הפעולות שנועדו להעביר מסר למדינות העולם, יתקיימו צעדי מחאה המוניים באזור נמל התעופה, לעיניהם של התיירים הזרים המגיעים לישראל וחוזרים ממנה לארצותיהם. במקום יינשאו שלטי מחאה באנגלית ובשפות נוספות".

עוד איימו כי אם כוחות ביטחון או גורמים נוספים ינסו להיערך לעצירת המחאות, יעבירו את המחאות לימים אחרים ללא פרסום מראש: "במקרה שהפרסום המוקדם, שנועד לתועלת הציבור, יגרום להיערכות עוינת בשטח שתפריע ותמנע את קיום צעדי המחאה, ניאלץ לבצע את המחאה במועדים שונים ללא פרסום הודעה מראש".

המחאה מגיעה על רקע הפגנות נוספות בירושלים, בבני-ברק ובמקומות נוספים ברחבי הארץ בשבועות האחרונים נגד סוגיית הגיוס לצה"ל. בין היתר בשבוע שעבר תקפו המפגינים צעירה שנקלעה למקום, וכן נעצרו מספר מפירי סדר אחרי שחסמו עשרות צעירים חרדים כבישים באזור רמת-גן ובני-ברק במחאה על מעצרו של תלמיד ישיבה עריק. 



הוספה לנושאים שמעניינים אותי
הפגנותהחברה החרדיתנתב"גפסחבחדרי חרדים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.