וויז אייר מרחיבה את הפעילות בישראל; פותחת קווים נוספים

וויז אייר תפתח 3 קווים נוספים - לפולין, רומניה וסלובקיה - ותקבל מענק של 250 אלף אירו לכל קו ממשרד התיירות

מיכל רז-חיימוביץ' 28.03.2017

חברת התעופה וויז אייר מרחיבה את מגוון הקווים שהיא מפעילה מישראל ואליה ומכריזה על פתיחת 3 קווים מתל-אביב: טיסות ללובלין בפולין, לקראיובה ברומניה ולקוסיץ' בסלובקיה.

עוד מודיעה החברה על הגדלת תדירות הטיסות של הקווים הבאים : בוקרשט-תל-אביב, מ-4 ל-7 טיסות בשבוע (החל מ-18 בספטמבר); ותל-אביב-בודפשט, מ-7 ל-10 טיסות בשבוע (החל מ-29 באוקטובר).

בהודעת החברה הבוקר היא מציינת כי עתידים להיפתח קווים נוספים במסגרת שיתוף-פעולה עם משרד התיירות. בבסיסו של שיתוף-הפעולה, במטרה להביא לישראל תיירים מהיעדים הללו, תקבל וויז אייר מענק של 250 אלף אירו לכל אחד מהקווים שהיא תפעיל מיעדים שכיום לא פועלות טיסות ישירות מהם לישראל.

עוד שותף משרד התיירות במאמצים שיווקיים ביעדים הללו, המשווקים את ישראל בין היתר לחופשת 'סיטי-ברייק' בתל-אביב ובירושלים.

מחירי הטיסות ליעדים החדשים מתחילים ב-154 שקל לכיוון. 

בוויז אייר מציינים כי הנוסעים ישראלים יכולים לגלות 17 יעדים ב-9 מדינות באירופה בהמראות שמתבצעות מתל-אביב ומאילת (עובדה). עוד נמסר מוויז אייר כי "פתיחת הקו הראשון בודפשט-תל-אביב ב-2012, ביחד עם ההכרזה של היום, הופכת את וויז אייר למובילת טיסות החסך הגדולה בישראל (בתחשיב לכיוון אחד ללא חיובים נוספים), כשב-5 השנים האחרונות הטיסה וויז אייר לישראל וממנה יותר מ-1.2 מיליון נוסעים". 

שר התיירות יריב לוין הגדיר את פתיחת הקווים כ"הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי, שהוא פועל יוצא של מדיניות עידוד הבאת חברות תעופה מיעדים מוטי תיירות נכנסת לישראל".

לדבריו,"ענף התיירות עובר מהפכה גדולה, והרחבת פעילות וויז אייר היא ההוכחה לשיפור הניכר באטרקטיביות של ישראל". 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
חברות תעופהטיסותסלובקיהפוליןרומניה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.