מי הגיעו לפסגת הנדל"ן של "גלובס" - ועל מה דיברו שם?

תחום הנדל"ן ממשיך לספק כותרות, ובהיותו כזה, פסגת הנדל"ן של "גלובס" - שהתקיימה אתמול במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א - הייתה גם השנה כר פורה לכותרות חמות במיוחד

פסגת הנדל"ן 1 / צילומים: תמר מצפי, איל יצהר, שלומי יוסף פסגת הנדל"ן 1 / צילומים: תמר מצפי, איל יצהר, שלומי יוסף
שירי דובר 27.02.2017

תחום הנדל"ן ממשיך לספק כותרות, ובהיותו כזה, פסגת הנדל"ן של "גלובס" הייתה גם השנה כר פורה לכאלה. הוועידה, שהתקיימה אתמול (א') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב - במעמד שר התחבורה ישראל כ"ץ, שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט ומנכ"ל משרד ראש הממשלה אלי גרונר - הפגישה גם הפעם בין מקבלי החלטות, אנשי ונשות עסקים, נציגי ממשל, בכירי המשק ובין כל מי שהתחום החם הזה נוגע אליו.

שיחות המסדרון במקום עסקו בין היתר בהצהרתו על הבמה של השר כ"ץ כי בכוונתו להתמודד על ראשות הממשלה (תוך הסתייגות כי הדבר יהיה רק אחרי בנימין נתניהו); בהתייחסותו של השר גלנט למבצע "צוק איתן" ולטענה כי היה זה "הליך הכנה רשלני וכושל של הרמטכ"ל בני גנץ ופיקוח רשלני של שר הביטחון משה יעלון", ובעוד נושאים נוספים על סדר היום שזכו להתייחסות בוועידה.

כך או כך, ניכר היה גם השנה כי נדל"ן הוא תחום לוהט שרחוק מלהיות משעמם.

פסגת הנדל"ן 2017
 פסגת הנדל"ן 2017

פסגת הנדל"ן 2017
 פסגת הנדל"ן 2017

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אלי כהןיואב גלנטישראל כ"ץפסגת הנדל"ןאלי גרונר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.