מרצדס מתחברת לחשמל: משיקה דגמי פאר היברידיים נטענים

השיקה היום בישראל שורה של דגמי פאר היברידיים-נטענים ("פלאג-אין") עם יכולת לנוע עשרות קילומטרים על חשמל ומחירים המשקפים הטבות מס של עשרות עד מאות אלפי שקלים

דובי בן גדליהו 21.02.2017

 

חברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, השיקה היום (ג') בישראל סדרה של דגמים בעלי הנעה היברידית-נטענת ("פלאג-אין"), שמשלבת מנועי בנזין, מנוע חשמלי וסוללה גדולה אותה ניתן לטעון גם מרשת החשמל.

המכוניות משווקות ביחד עם פתרון טעינה ביתי ומתאפיינות בצריכת דלק ובפליטת מזהמים נמוכות במיוחד, שמזכות אותן בהטבת מס לכלי רכב היברידיים נטענים, שמתבטאת בעשרות עד מאות אלפי שקלים בהתאם לדגם. כל הדגמים מגיעים ברמת אבזור מפוארת מאד.

היצע הדגמים החדשים מתחיל בדגם ה-C350E עם שילוב בין מנוע 2 ליטר, מנוע חשמלי וסוללה. טווח הנסיעה על חשמל בלבד הוא עד כ-30 קילומטר, ומחיר הרכב, כולל מתלי אוויר כסטנדרט, עומד על 320 אלף שקל.

דגם נוסף עם אותה מערכת הנעה הוא רכב הפנאי GLC350E, שיכול לנוע על חשמל לטווח של עד כ-34 אלף קילומטר. מחירו בגרסה המפוארת 370 אלף שקל.

גרסה בעלת הנעה דומה מופיעה גם בסדרה E קלאס החדשה, שמגיעה עם אבזור שכולל בין השאר פנסים קדמיים ממוחשבים, מערכות בטיחות אקטיבית ועוד במחיר של 450 אלף שקל.

את ההיצע חותמים מלמעלה שני דגמים: גרסת פלאג-אין של רכב הפנאי הגדול GLE 500E. כאן משולב מנוע V6 בנזין ביחד עם מנוע חשמלי חזק, שמייצר האצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות בלבד ומסוגל לנוע עד כ-30 קילומטרים על חשמל בלבד. מחיר הרכב מתחיל בכ-515 אלף שקל.

את ההיצע חותמת "ספינת הדגל" מרצדס S קלאס בגרסת 500E עם אותה מערכת הנעה. הרכב יוצע בגרסת "לונג" מוארכת ואמת אבזור גבוהה ונמכר במחיר של כ-750 אלף שקל, שמשקף הטבת מס בגובה של כמעט 300 אלף שקל. עשרות מכוניות כאלה כבר הוזמנו בהזמנה מוקדמת ועלו על כבישי הארץ בינואר.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
כלמובילמכוניות היברידיותמרצדסרכבי יוקרה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.