טסים לחו"ל בקרוב? הנה שני פטנטים חדשים ששווה להכיר

הכירו שני מוצרים חדשים וחכמים שעשויים להפוך את חופשת החורף שלכם לקצת יותר נעימה - ממטרייה הפוכה עם פטנט חדשני ועד מעיל עמיד למים ומחמם שהופך ברגע לכרית נסיעות מפנקת ■ צפו בווידאו

מיכל רז-חיימוביץ' 07.12.2016

אמנם אין עדיין חורף של ממש בישראל, אבל למי שמתכנן לנפוש בחו"ל בקרוב ביעד שבו הגשם לא בושש מלהגיע, נציע שני רעיונות יעילים ונחמדים. הראשון הוא מטרייה הפוכה - כלומר מטרייה שנפתחת ונסגרת מהפנים כלפי חוץ, כך שכאשר מגיעים למקום סגור אחרי הגשם, הטיפות נשארות בחלקה הפנימי, והמטרייה עצמה יבשה מבחוץ.

המטרייה, שהחיסרון העיקרי שלה הוא גודלה, עמידה בפני רוחות ונראית איכותית בהחלט. יתרון נוסף לנוסעים לחו"ל הוא ידית למטרייה, שמתלבשת על היד כמעין צמיד ובכך מפנה את היד האוחזת אותה לסחוב את שקיות הקניות למשל. המטרייה עולה 130 שקל, והיא נמכרת בכמה אתרי אינטרנט. 

גימיק נוסף ונחמד לא פחות הוא מעיל שמתקפל לכרית לטיסה. המעיל של החברה האמריקאית טומי עשוי מניילון קל-משקל, עמיד למים ומחמם, אבל גולת הכותרת שלו היא שהוא מתגלגל והופך לכרית נסיעות באמצעות נרתיק נסתר הנמצא בצווארון.

הגימיק יעיל - המחיר פחות: 1,000 שקל למעיל המגיע בגרסה לגברים או לנשים.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
גאדג'טיםחורףצ'ק אין תוכנית תיירות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.