שני מוצרים ישראלים שעשויים לשדרג את הנסיעה לחו"ל

הכירו שני מוצרים פשוטים ויעילים שעשויים להפוך את הנסיעה הבאה שלכם לחו"ל לקצת יותר נעימה, כששניהם מיועדים לידידו הטוב ביותר של כל תייר - הטלפון הנייד

מיכל רז-חיימוביץ' 05.12.2016

שני פתרונות נחמדים ויעילים יכולים לשדרג לכם בקלות את הנסיעה לחו"ל - ולא רק. הראשון הוא בגדר ה"פלסטר" שכדאי שיהיה בתיק לכל צרה שלא תבוא - והצרה היא סוללה עם 0% בנייד - בעיקר אם הסלולרי שלנו הוא גם המצלמה המתעדת את החוויה.

מדובר בפיתוח ישראלי של חברת פאואר מיי-טק ושמו באטריקס. זוהי כאמור סוללת גיבוי לטלפון הנייד בגודל של כרטיס אשראי, כשהיא מגיעה טעונה למשך 3 שעות לשימוש חד-פעמי, גם לא רציף.

הספק הטעינה משתנה בהתאם לטלפון שלכם ולדפוסי השימוש בו - אנחנו הצלחנו להגיע מ-0% ל-60% בטווח של פחות משעה במכשיר אייפון. הסוללה מגיעה עם חיבור המתאים לכל סוגי האנדרואיד, כאשר למכשירי אפל נדרש מתאם קטנטן שעלותו כ-5 שקלים. המחיר לסוללה שנמכרת בסניפי הדואר ובקיוסקים הוא 25 שקל.

המוצר השני מתאים במיוחד לימים הקרים, והוא לא רק מחמם אלא גם יעיל. מדובר בכובע גרב שחמוש באוזניות בלוטות' - מה שמייתר את הצורך באוזניות החוטים הרגילות. הכובע מגיע עם סוללה נטענת המספיקה להאזנה למשך 6 שעות.

המחיר של הכובע עומד על כ-70 שקל, והוא נמכר באתרי אינטרנט המתמחים בגאדג'טים דוגמת גאדג'ט ליין. נציין כי קיימות גרסאות יקרות יותר המגיעות גם למחיר של 300 שקל - למשל כובע גרב הכולל גם דיבורית מובנית, טכנולוגיה מנדפת זיעה ומגוון עיצובים הנמכר בביקונקט.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אוזניותגאדג'טיםטלפונים חכמים (סמארטפונים)סוללותצ'ק אין תוכנית תיירות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.