אינסטוש OUT: ילדי העשירים נחשפים ברשת חברתית חדשה

"אם זה נראה לכם יקר, זה פשוט לא בשבילכם" ■ הכירו את הרשת החברתית החדשה שמאפשרת לכל אחד לשתף תמונות וחוויות - בתמורה ל-4,000 שקל לחודש

אוריאל הרמן 20.10.2016

ילדי העשירים נוהגים לנפנף בכספם באמצעות בגדי מעצבים, מכוניות יוקרה ובלוגים פופולריים כמו Rich Kids of instegram. עכשיו, אותם צעירים מפונקים יכולים לספק הצצה לאורח החיים הראוותני שלהם באמצעות רשת חברתית לעשירים בלבד.

הרישום לאפליקציה דרך הפייסבוק נעשה בחינם, אבל מי שרוצה לשתף תמונות באפליקציית Rich Kids שהושקה השבוע יאלץ לשלם דמי מנוי של 1,000 דולר לחודש. המטרה של האפליקציה, שזכתה לכינוי "הרשת החברתית האקסקלוסיבית ביותר בעולם", היא לספק פלטפורמה שתאפשר לילדי העשירים להתבלט מעל כולם. ומה יותר פשוט מאשר ליצור פלטפורמה וירטואלית שתהיה יקרה מדי עבור כל השאר.

כמובן שכל אחד יכול לצפות בעושר המופלג לו זכו אותם צעירים סנובים, אבל אם לא ישולמו דמי המנוי המופלגים, לא ניתן יהיה לשתף ולהעלות תמונות. או כמו שכתוב בסלוגן של האתר - אם זה נראה לכם יקר, זה פשוט לא בשבילכם.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
עיצוב אופנהרכבי יוקרהאפליקציותרשתות חברתיות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.