הבורסה ננעלה ביציבות; אל-על טיפסה כ-2%, אורתם סהר צנחה

מגמה מעורבת באירופה; עליות קלות בחוזים על מדדי וול סטריט ■ לפנות בוקר שעוננו: העימות האחרון בין קלינטון לטראמפ ■ ביהמ"ש דחה את בקשת אורתם סהר לצו הקפאת הליכים זמני במעמד צד אחד

הלל קורן 20.10.2016

יום המסחר האחרון לשבוע הנוכחי בבורסת תל-אביב ננעל היום (ה') ביציבות, על רקע מגמה דומה בבורסות אירופה ועליות קלות בחוזים העתידיים על מדדי וול סטריט. המסחר, נזכיר, יתחדש בתל-אביב רק ביום ג' בשל חג שמחת תורה. המסחר ננעל היום עד 14:30 לרגל חול המועד סוכות.

 

לפנות בוקר שעון ישראל נערך העימות האחרון בין הילארי קלינטון ודונלד טראמפ, לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב בעוד פחות משלושה שבועות. נראה כי בשווקים מתחילים לעכל את ניצחונה של קלינטון ומנסים להבין כיצד משנתה הכלכלית והפוליטית ישפיעו על השווקים הפיננסיים.

ספר הבז' אשר פורסם אמש, והראה צמיחה מינורית ברוב האזורים. "ניכרת צמיחה כלכלית מתונה במהלך ספטמבר ובחצי הראשון של אוקטובר, אולם מדובר בצמיחה צנועה בלבד", כך כלכלני הפדרל ריזרב. נזכיר כי לאחר פגישתם האחרונה בספטמבר, חברי הפד הודו כי לטובת הכלכלה האמריקאית מהלך העלאת הריבית הינו הכרחי ויתרחש ככל הנראה לקראת סוף השנה.

 

לויד בלנקפיין , מנכ"ל בנק ההשקעות גולדמן זאקס , אמר אמש כי השוק מראה סימני שיפור כלליים למרות אווירת הצמיחה המינורית. "השיפור יצמח מהשווקים בהם אנחנו בולטים מלכתחילה", אמר בלנקפיין. "עכשיו, זה לא הגרוע מכל בשווקים, ובטח שזה לא הטוב שבהם. המחירים גבוהים בהחלט".

פרויקט האנליזות של הבורסה מתקשה להלהיב את המשקיעים

אורתם סהר נותרה במוקד לאחר שביקשה אתמול מביהמ"ש צו הקפאת הליכים זמני במעמד צד אחד - אך סורבה. מניית החברה צנחה בעשרות אחוזים השבוע, לאחר שנודע כי עסקת רכישתה על-ידי קבוצת משקיעים ברשות ליאו נואי - נפלה.

מישורים  (695.9 ,‎-0.01%‏) זינקה אתמול לאחר שדיווחה כי המיליארדר הקנדי אלכס שניידר רוכש שליטה משותפת בחברה תמורת 45 מיליון שקל, בפרמיה משמעותית על מחיר השוק.

[לפורטל הפיננסי][לאתר המעו"ף][לאתר האג"ח]

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
הבורסה בת"א
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.