אורנשטיין: אורן קובי יפנה הדירה במגדלי YOO עד סוף החודש

בכך קיבל השופט את הבקשה שהגיש מפרק חברת "אדמה", עו"ד חגי אולמן, בטענה כי קובי פלש לדירה שביהמ"ש הורה על נטילתה ממנו לצורך מכירתה 

שירות גלובס 28.09.2016

נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופט איתן אורנשטיין, קבע היום (ד') כי על יזם הנדל"ן אורן קובי לפנות את הדירה במגדלי YOO בתל-אביב ולמסור את החזקה בה לכונסי הנכסים לא יאוחר מ-30 בספטמבר בשעה 10:00. 

בכך קיבל אורנשטיין את הבקשה שהגיש ביום שישי האחרון מפרק חברת "אדמה" של קובי, עו"ד חגי אולמן, המשמש גם ככונס הנכסים לדירותיו, לצורך השלמת הליך מימוש הדירה. 

שמו של קובי עלה לכותרות בעקבות טענות של לקוחות על מעילה בכספי חשבונות הנאמנות בעסקאות המקרקעין ששיווק ללקוחות. משם הדברים התגלגלו לתיק פירוק ופשיטת-רגל; ובגדרו - סיפורים על בזבוז כספי המשקיעים על מסע קניות בנוסח ענבל אור - שכלל שעונים, בגדים, טיסות ליעדים נחשקים בחו"ל על חשבון החברה ורכישת נדל"ן יוקרתי בכספים שהיו אמורים לשלם על הקרקעות החקלאיות של לקוחותיו. בהמשך קובי אף נחקר במשטרה בחשד לגניבת כספי לקוחותיו, וההערכה היא כי הוא צפוי לעמוד לדין. 

ברוח הדמיון לענבל אור, לאחרונה עשה קובי כמעשה אור ופלש לכאורה לדירה שבית המשפט הורה על נטילתה ממנו לצורך מכירתה. מדובר באחת מ-6 הדירות הפרטיות שרכש קובי בכספי לקוחותיו, בשווי מוערך של כ-40 מיליון שקל בסך-הכול - דירה שרכש במגדלי YOO (בדיוק כפי שקרה בעבר עם כניסתה של אור לדירה שניטלה ממנה במסגרת ההליכים, בגבעתיים).

בבקשתו כתב מפרק חברת "אדמה", עו"ד אולמן, כי "ביום 18.9.16, לאחר סיום הליכי מעצר-בית בו היה מצוי, מבלי שפנה לכונסי הנכסים, ודאי שלא קיבל את אישורם, וכמובן מבלי שטרח לפנות לבית המשפט בעניין, התיישב קובי בדירה במגדלי YOO".

לדבריו, קובי מסרב לפנות את הדירה על רקע ערעור שהגיש על ההחלטה למכור את הדירות ולהעביר התמורה לתיק הפירוק והכינוס.

כעת, כאמור, קיבל השופט אורנשטיין את בקשת אולמן והורה לקובי לפנות את הדירה עד סוף החודש. בנוסף ציין השופט כי קובי מחזיק בדירה בבעלותו בבאר-יעקב, כך שיש לו קורת-גג, והוא אינו נזקק לדיור חלופי. 

 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
YOOאיתן אורנשטייןחגי אולמןקבוצת אדמהאורן קובי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.