צפו: לנדרובר חושפת את ספינת הדגל החדשה בסרטון יוצא דופן

הדור החמישי של הלנדרובר דיסקאברי יוצג רשמית בתערוכת פריז, ולכבוד חשיפתו הפיקה היצרנית סרטון שונה לגמרי מהמקובל - צפו בווידאו

חיים זרזר 27.09.2016

הדור החמישי של לנדרובר דיסקאברי עומד להיחשף בפריז, ולקראת ההצגה הרשמית הצליחו לייצר שם סרטון שונה לגמרי מהמקובל. לצורך כך גייסו את מייקל בר גרילס, הרפתן, כוכב טלוויזיוני של תוכניות הישרדות שונות, וביקשו ממנו לבדוק את האפליקציה החדשה של הדיסקברי שיכולה לשנות את סידור המושבים במכונית.

כמובן שבר לא עשה זאת ביציאה מהסופר השכונתי, אלא תוך כדי צניחה חופשית ממטוס, בכדי להוכיח כי האפליקציה אכן יכולה לעבוד מכל מקום בעולם - גאדג'ט הכרחי לכל אחד שנמצא במרחק של יותר מ-10 מטרים מהדיסקברי שלו. אז מה באמת למדנו? הדיסקאברי החדש, לפחות מלפנים דומה לאיווק, שהוא שומר על אפשרות לשבעה מושבים, וסרטונים מושקעים וייחודים אכן עובדים - לראייה, כולנו צופים בו.

אז עד השנה הבאה, בה הדיסקאברי מתוכנן להגיע ארצה, אנו רוצים לראות את בר מסדר את המושבים תוך כדי גלישה מאוורסט, או גולש על גל של 10 מטרים בים הצפוני. אחרת לא נראה לנו ששווה לקנות את הדיסקאברי. ועד לתוכנית הבאה, תזיזו את המושבים באופן ידני ומבוקר, ולא תוך ביצוע איזה אלמנט עם צוקהרה כפולה לאחור.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
לנדרוברחדשות הרכב
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.