צפו: פתרונות החניה החדשים שכובשים את אזור המרכז

מתקני החניה האוטומטים הגיעו לישראל ובישרו על פתרון טכנולוגי חדשני להכפלת שטחי החניה ■ עם זאת, גם חלק מהחברות שמספקות את פתרונות החניה מודות שלעיתים עדיף בלעדיהם 

הביקוש לדירות בערי גוש דן עולה ועולה, ומגדיל את הציפוף העירוני. ובמדינה שבה פתרונות תחבורה ציבורית אמיתיים אולי יהיו רק בעוד מספר שנים - מצוקת מקומות החניה רק מחריפה.

בשנים האחרונות, ובמיוחד לאור ריבוי פרויקטים מסוג תמ"א 38 היוצאים אל הפועל, ניתן לראות, בעיקר באזור מרכז הארץ, שימוש מוגבר במכפילי חניה ומתקני חניה אוטומטיים.

שכונת חרוזים ברמת גן למשל, הסמוכה למכללת שנקר ולשיכון ותיקים, היא אחת המוצלחות ביישום תמ"א 38. מפאת השטח המצוצמם של המגרשים וכמות הדירות בבבנייני הבוטיק החדשים - כמעט ובכל הפרויקטים באזור נעשה שימוש במתקני חניה מתקדמים.

עם זאת, גם חלק מהחברות שמספקות את פתרונות החניה הלא קונבנציונליים מודות שבחלק מהמקרים עדיף בלעדיהם, ומה שנראה בהתחלה לדיירים כפתרון טכנולוגי מתוחכם, הופך במקרים רבים לחסר שימוש, לנושא המביא להתכתשויות רבות מול היזמים, ולמושא קיטורים אינסופיים מצד הדיירים.

צפו בכתבת הוידאו המלאה הסוקרת את נושא מתקני החניה ומביאה את כל הפרטים.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
חניהחניוניםתחבורה ציבורית
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.