הופסק החרם: בריסל איירליינס מחזירה את מוצרי "אחווה"

חברת התעופה הבלגית תחזיר למנות שהיא מגישה בקו מת"א לבריסל את חטיפי "אחווה" ■ מנכ"ל משרד החוץ, דורי גולד, היה שותף למאמץ להחזיר את חטיפי החלווה למטוסי החברה

בריסל איירליינס / צילום:  Shutterstock / א.ס.א.פ קרייטיב בריסל איירליינס / צילום: Shutterstock / א.ס.א.פ קרייטיב
מיכל רז-חיימוביץ' 29.08.2016

זמן קצר אחרי שחברת התעופה הבלגית בריסל איירליינס הכריזה כי תסיר ממטוסיה את חטיפי החלווה של חברת אחווה, היות והם מיוצרים מעבר לקו הירוק - הגלגל חוזר לאחור, והחברה תחזיר למנות שהיא מגישה בקו מתל-אביב לבריסל את חטיפי אחווה.

הרעש שנוצר בעקבות הכרזת חברת התעופה הבלגית כלל קריאות לחרמות והתערבות של בכירים בממשלה, כולל התערבות של השגרירויות בבריסל ובברלין. מנכ"ל משרד החוץ, דורי גולד, היה שותף גם הוא למאמץ להחזיר את חטיפי החלווה למטוסי בריסל אייליינס.

שר התיירות, יריב לוין, מסר בתגובה: "אני מברך על החלטת בריסל איירליינס להחזיר את החלווה המיוצרת בברקן לתפריט בטיסותיה. על זה נאמר: 'מודה ועוזב ירוחם'. זו ההוכחה שלכידות פנימית של אזרחי ישראל ויהודי התפוצות היא הדרך לסכל כל ניסיון לפגוע בישראל ולהחרים אותה".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אחוהחברות תעופהמשרד החוץBDSבריסל איירליינס
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.