Aurobindo ו-Intas מציעות מיליארד ד' על נכסי טבע בבריטניה

על פי הדיווחים שתי החברות הציעו על נכסי טבע בבריטניה ואירלנד מיליארד דולר ואף הציגו ערבויות מתאימות ■ תינתן עדיפות לחברה שיש לה יכולות לשווק מוצרים גנריים בשוק האירופי

ארז ויגודמן - מנכ"ל ונשיא טבע / צילום: תמר מצפי ארז ויגודמן - מנכ"ל ונשיא טבע / צילום: תמר מצפי
ניצן כהן 29.08.2016

אחד התנאים המרכזיים שאיפשרו לטבע לרכוש את החטיבה הגנרית של אלרגן היה מכירת שורה של מוצרים בבריטניה ואירלנד כדי שלא יווצר מונופול במוצרים הגנריים של טבע  (5202 ,‎-0.80%‏) .

טבע החלה בהליך המכירה וליישורת האחרונה הגיעו שתי חברות: Aurobindo ן-Intas. שתי החברות הציעו לטבע מיליארד דולר במזומן עבור המוצרים שירכשו ואף הציגו ערבויות מתאימות לרכישה ככל שתתבצע. על פי פרסומים בארה"ב, טבע תבחר בהצעה של החברה שיש לה ניסיון טוב יותר בשיווק מוצרים גנריים בשוק האירופי.

לפני רכישת החטיבה הגנרית של אלרגן מכרה טבע 80 מוצרים בארה"ב שיאפשרו לה קבלת האישור הרגולטורי בארה"ב ובשלב הזה היא מעוניינת להשלים את התנאי המתלה שאיפשר קבלת אישור מהרגולטור האירופי.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
טבע
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.