בנק הפועלים שוכר 406 מ"ר ברמת החייל ב-77 אלף שקל לחודש

מדובר בסניף דיגיטלי של הבנק בחזית הבניין הפונה אל רחוב הברזל

אורי חודי 30.05.2016

בנק הפועלים מגיע לאזור התעסוקה ברמת החייל בתל אביב-יפו. ל"גלובס" נודע כי הבנק חתם על עסקת שכירות המתייחסת לכ-400 מ"ר בפרויקט המרכז הרפואי MDC Clinics הממוקם ברחוב הברזל 15 ברמת החייל.

מדובר בסניף דיגיטלי של הבנק שישתרע על שטח 406 מ"ר בחזית הבניין הפונה אל רחוב הברזל. העסקה כוללת גם שתי חניות. חוזה השכירות נחתם לתקופה בת חמש שנים עם אופציה לחמש שנים נוספות, בעלות שכירות חודשית של 77 אלף שקל.

הסכם השכירות משקף דמי שכירות שנתיים בגובה 924 אלף שקל ומחיר למ"ר בגובה כ-189.6 שקל. דמי הניהול שישלם הבנק עומדים על כ-21 שקל למ"ר. מדובר בנכס שהבנק יהיה השוכר הראשון שנכנס אליו כאשר הבניין כבר מאוכלס בחלקו.

העסקה בוצעה בתיווך חברת אינדקס נדל"ן שקיבלה לידיה את שיווק הפרויקט, חברה שנמצאת בבעלות נועם ברנדר ואלעד פוקס, המייצגת בישראל את חברת Savills הבין לאומית. MDC Clinics הוא מרכז רפואי הממוקם בצמוד לבית חולים אסותא החדש ברמת החייל.

מבנק הפועלים לא נמסרה תגובה.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בנק הפועלים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.