יו"רית מועצת הרשות השנייה מבקשת מהאוצר תוספת שכר

שכרה של אוה מדז'יבוז' בחודשים האחרונים הוא 30% משכר מנכ"ל, והיא מבקשת להעלותו ל-70%, בין השאר בשל חברותה בשתי ועדות ממשלתיות

אוה מדז'יבוז' / צילום: ענבל מרמרי, באדיבות הרשות השנייה אוה מדז'יבוז' / צילום: ענבל מרמרי, באדיבות הרשות השנייה
לי-אור אברבך 10.03.2016

יו"רית מועצת הרשות השנייה אוה מדז'יבוז‏' ביקשה ממשרד האוצר לאשר את העלאת שכרה להיקף משרה של 70% משכר מנכ"ל. בשלושת החודשים האחרונים ירד שכרה של יושבת-הראש להיקף משרה של 30% משכר מנכ"ל, לאחר שבדצמבר 2015 פג תוקפו של אישור מיוחד שקיבלה משר התקשורת, שלפיו משרתה תעלה ל-90% משכר מנכ"ל בשירות הציבורי, כ-30 אלף שקל.

האישור שקיבלה מדז'יבוז' באוגוסט 2015 מראש הממשלה בנימין נתניהו, אמור היה להיות בתוקף עד שימונה מנכ"ל קבוע לרשות. סמנכ"ל הכספים של הרשות, ניר שוויקי, מונה לממלא מקום המנכ"ל, ולאור עברו כסמנכ"ל כספים וניסיונה החשבונאי של מדז'יבוז', החליטו השניים שלא לפתוח לפי שעה בהליך מינוי של ממלא מקום לתפקיד סמנכ"ל הכספים ולהעביר אליהם את סמכויותיו.

אלא שלאור התקדמות התהליכים בחקיקה חוק מיזוג הרשויות הרגולטוריות ("ברית המועצות"), התקבל במשרד התקשורת אישור מנציבות שירות המדינה שלא להמשיך בתהליכים למינוי מנכ"ל קבוע לרשות השנייה, עד שימונה מנכ"ל לגוף החדש שיקום.

על-פי הצהרות מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, הכוונה היא לאשר את מינויו או מינויה של מי שיעמדו בראש הגוף עד לסוף השנה. כעת אמור לא להתמנות מנכ"ל קבוע לרשות לכל אורך תקופה זאת, וכפי הנראה גם לא סמנכ"ל כספים.

בינואר השנה פנתה מדז'יבוז' למשרד האוצר וביקשה להעלות את היקף משרתה ל-70% משרה. בין היתר, בשל חברותה בוועדת פילבר ובוועדה לבחינת נושא מיזוג הרשות השנייה ומועצת הכבלים והלוויין. כמו כן, עוסקת מדז'יבוז' בנושאים כמו פיצול תדרים ומכרזי תחנות הרדיו החדשות.

מהרשות השנייה לא נמסרה תגובה. מהאוצר נמסר: "כרגע הבקשה נמצאת בבחינה".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אוה מדז'יבוז‏העלאת שכרהרשות השנייהמשרד האוצרתוספת שכר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.