השם הזמני של מיזם הסיבים: Israel broadband company

מדובר בשם הזמני לחברה החדשה המשותפת לויה אירופה וחברת החשמל ■ שם ישראלי יימצא בקרוב ■ ביום חמישי שעבר הושלמה העסקה והועבר כל הכסף והערבויות

גד פרץ 16.07.2013

(Israel broadband company (ibc זהו השם הזמני והלועזי שנבחר לחברה החדשה המשותפת לויה אירופה וחברת החשמל (מיזם הסיבים האופטיים), שנרשמה ביום ראשון האחרון ברשם החברות. גורמים שמקורבים לנושא ציינו כי השם הוא זמני ויימצא שם ישראלי בקרוב.

השותפים במיזם לא חיכו וכבר ביום ראשון האחרון רשמו את החברה ברשם החברות, וזאת בעקבות השלמת העסקה ביום חמישי שעבר שבו הועבר כל הכסף והערבויות. כעת מתחילים במיזם לעבוד על הקמת החברה, כלומר על מציאת מנכ"ל שיגבש סביבו צוות וחיפוש אחר משרדים.

המודל של החברה יהיה דומה למודל של ויה אירופה בשבדיה שם היא פועלת באמצעות צוות מצומצם שמנהל את הפעילות בצורה מאד חסכונית ויעילה, וזאת בשל העובדה שהמיזם לא מבצע את פעילות הפריסה בעצמו והוא גם לא פועל מול לקוחות פרטיים בצורה ישירה כך שאין מערך שיווק.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
חברת החשמלסיבים אופטיים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.