x

שיתוף הפרויקט

סגור
17

אראל סג"ל

ערוץ 20, גלי צה"ל

 -
לימין שור | אנדרה טבקוף

אראל סג"ל הוא המאפיין הבולט ביותר של זמנים אלה בתקשורת. עיתונאי שעיקר סגולתו היא בהיותו ימני. ואל יקל הדבר בעיניכם, מזה תקופה ארוכה יש שוק רציני לעיתונאים ימניים. ההיצע פשוט לא מספק את הביקושים ואולי לכן אפשר להסתפק בסטנדרטים עיתונאיים שהם לא תמיד עילאיים.

אבל בואו נתחיל בהצלחה, שלכאורה אי אפשר להתווכח איתה. סג"ל מביא מספרים יפים בגל"צ. לתוכניתו אחוזי האזנה יפים ובין ינואר לאוגוסט 2017, למשל, היו לתוכניתו למעלה מ-135 אלף הורדות והיא התוכנית המובילה בפרמטר הזה, בפער גדול על תוכניות כמו דקל-סגל שבמקום השני (משודרת רק בפעם בשבוע) עם 84.5 אלף הורדות, ותוכניתו של רזי ברקאי עם כ-69 אלף הורדות. על החשיפה הרדיופונית הזאת צריך להוסיף את הופעותיו ב"הפטריוטים" בערוץ 20, שם נאלץ עיתונאי כמו קלמן ליבסקינד להידחק לפינת ה"סמולני".

את סג"ל הביאו לגל"צ בשם ה"איזון הקדוש" - לאזן עיתונאים כאלה ואחרים בעיתונאים מהימין. את תוכניתו מעטרים מגישים אורחים - גם מימין וגם משמאל. מעניין אם גל"צ היו מאפשרים למגיש שמזוהה עם השמאל להביא לשם איזון מגיש שמזוהה עם השמאל. מעניין מה סג"ל היה אומר על תחנת רדיו שהייתה עושה איזון כזה.

קשה לא להיסחף באנרגיות של התוכנית - התלהמות, צעקות ולעתים גם צחוקים. אבל הכי מצחיק זה כשמפיקיו נופלים בפח. סג"ל סיפק אחד מרגעי השיא של התקשורת המקומית ב-2017, ורגע שנכנס הישר לספרי ההיסטוריה של התקשורת המקומית. אנחנו לא נשכח את הראיון עם המתחזה לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

הצג עוד...