11-10 בינואר 2018
בנייני האומה, ירושלים
שניות
דקות
שעות
ימים

It's Complicated לזירת הועידה

חמישה רגולטורים על במה אחת שמירה על יציבות או עידוד התחרותיות?


יום ד' 10 בינואר 10:00 – 12:00

עו"ד משה אשר, ראש רשות המסים
ד"ר חדוה בר, המפקחת על הבנקים, בנק ישראל
פרופ' שמואל האוזר, יו"ר רשות נירות ערך
עו"ד מיכל הלפרין, הממונה על רשות ההגבלים העסקיים
דורית סלינגר, הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון


מנחה: נעמה סיקולר, עורכת ראשית, גלובס

תספורת מהלך עסקים רגיל או רשלנות פושעת?

יום ד' 10 בינואר, 12:30 - 13:45


ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת החקירה להסדרי אשראי

יוסי בנקל, המנהל המיוחד בתיק אליעזר פישמן
שלום גולדבלט, בא כוחו של אליעזר פישמן
פרופ' צבי וינר, האונ' העברית , יועץ בנק הפועלים בוועדת החקירה להסדרי אשראי
ד"ר הדר ז'בוטינסקי, הפקולטה למשפטים, האונ' העברית

מנחה: עירית אבישר, כתבת בנקים ושוק ההון, גלובס

ביטקוין, בלוקצ'יין וקריפטוגרפיה עגל הזהב או סוף לבנקים?

יום ד' 10 בינואר, 14:45 - 16:00


רוג'ר ור, מייסד ומנכ"ל ביטקוין.קום (VC) מראשוני המשקיעים בביטקוין:
כיצד המטבעות הדיגיטלים הולכים לשנות את העולם

חנן שטיינהרט, מייסד שותף, פאלו אלטו בלוקצ'יין וביטקוין בשיחה עם
פרופ' אלי בן-ששון, הפקולטה למדעי המחשב, הטכניון

ד"ר גיתית גור-גרשגורן, כלכלנית ראשית, רשות ניי"ע
אורי גרינפלד, כלכלן ואסטרטג ראשי, פסגות
מור אסיא, מנכ״לית שותפה ומייסדת, iangels פלטפורמת מימון המונים

מנחה : רועי קצירי, כתב ועורך בשוק ההון, גלובס

ישראל 2048 צורך קיומי או נבואת זעם?

יום ד', 10 בינואר, 16:45 - 18:00 

שר החינוך, נפתלי בנט

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטריים: תעשייה מקדמת שלום

רוני פלמר, מייסד ומנכ"ל, תנועת אור: הצגת תוכנית לישראל 2048

ד"ר יעל בנבנישתי, מנכל"ית משותפת Mediterranean Towers Ventures: בדרך למהפכה חברתית-כלכלית

אילנית מלכיאור, הממונה על התיירות, הרשות לפיתוח ירושלים: התיירות כמנוע צמיחה כלכלי

מיה אלחלל, מייסדת אש מדיה: השפעת הטכנולוגיה על עתיד הבריאות

פרופ' ליאו ליידרמן, כלכלן ראשי, בנק הפועלים: המגמות הטכנולוגיות – אוטומציה, בינה מלאכותית ורובוטיזציה

פרופ' יוג'ין קנדל, האונ' העברית, מנכ"ל סטארט אפ ניישן סנטרל

נועה הילזנרט
, בלוגרית דור ה Z

מנחה: טל שניידר, כתבת פוליטית, גלובס

זה צוקרברג? זה טראמפ? או שהבאנו את זה על עצמנו? ניוז, פייק ניוז ואתיקה עיתונאית

יום ה', 11 בינואר, 10:00 - 12:00


פיטר קנלוס, עורך POLITICO
ריצ'רד וולף , בעל טור שבועי ופרשן פוליטי, The Guardian US
ד"ר תהילה שוורץ-אלטושלר , המכון הישראלי לדמוקרטיה, מחברת הקוד האתי של גלובס
טל שניידר, כתבת פוליטית, גלובס
פרופ' אנג'לה סטאנט , מומחית לקשרי פוליטיקה וכלכלה, אונ' ג'ורג'טאון
פרופ' קאס מודי, מומחה לקיצוניות ודמוקרטיה באירופה, אונ' ג'ורג'יה

מנחה: רובין קורנו, מגישה בכירה ומנחה "הדסק הבינלאומי", CNN

חדשנות @ אמזון

יום ה', 11 בינואר, 12:30 - 13:45


פול מייזנר, סגן נשיא למדיניות של חדשנות גלובאלית ותקשורת, אמזון

 
יישומים טכנולוגים מובילים בתעופה
דייב הילפמן, סגן נשיא בכיר למכירות, United Airlines

מנחה: טל שניידר, כתבת פוליטית, גלובס

דוברים מרכזיים

 
ראובן ריבלין ראובן (רובי) ריבלין נשיא מדינת ישראל
ראובן ריבלין
ראובן ריבלין
זאב אלקין / צילום: יונתן בלום ח"כ זאב אלקין השר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת
זאב אלקין / צילום: יונתן בלום
זאב אלקין / צילום: יונתן בלום
Robyn Curnow רובין קרנו מנחה בכירה ומגישה, CNN
Robyn Curnow

רובין קרנו (Robyn Curnow) היא מגישת חדשות ב-CNN ומנחת התוכנית ה"דסק הבינלאומי" של המהדורה הבינלאומית של הערוץ המשודרת בימי חול בשעות הבוקר. קודם לכן, היא שימשה ככתבת של CNN ביוהנסבורג ובלונדון.

קרנו סיקרה באופן יומיומי את מסע הבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2016, והתוכנית שלה ממשיכה לסקר בפרוטרוט את הנשיא טראמפ ואת ממשלו. היא ממשיכה לדווח על התגובות של מדינות זרות למימשל החדש בבית הלבן ועל ההשלכות הדיפלומטיות והגיאו-פוליטיות שלו על רוסיה, אירופה ואסיה.

כמו כן, ממשיכה קורנו לסקר בהרחבה את היציאה של בריטניה מהאיחוד האירופי, הברקזיט, כמו גם את משבר הפליטים ומערכות בחירות מרכזיות המתנהלות באירופה.

לאחרונה, היא סיקרה את פיגוע הדריסה שאירע בשבדיה. בנוסף, היא היתה המנחה המלווה את הסיקור במספר רב של מתקפות טרור שהתרחשו בפאריז, בריסל, טורקיה, בנגלדש וטוניס. כמו כן, היא סיקרה את צמיחתו של ארגון דאעש, את המלחמה בסוריה וכן המתקפה של הקואליציה על העיר מוסול באוקטובר 2016.

ככתבת של הערוץ בדרום אפריקה, קורנו הובילה את הסיקור על מותו של נלסון מנדלה ב-CNN ודיווחה בלעדית מהלוויה שלו, שהתקיימה באחוזתו בקונו. משפחתו של מנדלה העניקה לה גישה חסרת תקדים למקום קבורתו ומסרה לה מידע על רגעיו האחרונים. לקורנו היה קשר ארוך שנים עם מנדלה, לאחר שריאיינה אותו מספר פעמים מאז כיהן כנשיא. השיחה שקיימה עימו ביום הולדתו ה-90 היה הריאיון הרשמי האחרון שנתן.

קורנו קיימה גם ריאיון בלעדי עם נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' ו' בוש ורעייתו לורה כשהזוג היה בנסיעת צדקה לזמביה בשנת 2013. היא ריאיינה את הגברת הראשונה של ארה"ב מישל אובמה בנסיעתה לבוטסוואנה ואת הנשיא לשעבר ביל קלינטון בביקורו בדרום אפריקה. כמו כן, היא ריאיינה את אופרה וינפרי ואת הארכיבישוף דזמונד טוטו.

בנוסף, קורנו סיקרה מגוון רחב של נושאים הקשורים לאפריקה, כגון גביע העולם בכדורגל, שערוריות פוליטיות בהן היה מעורב נשיא דרום אפריקה ג'ייקוב זומה, וכן את ארגון הטרור בוקו חראם. היא הרבתה בנסיעות ברחבי היבשת ודיווחה מזימבבווה על פגיעה בזכויות אדם ועל מעשי שחיתות.

לפני שהצטרפה ל-CNN, קורנו שימשה ככתבת של ה-BBC וכן של תאגיד השידור של דרום אפריקה.

Robyn Curnow
roger ver רוג'ר ור מייסד ומנכ"ל ביטקוין קום (שיחת וידיאו)
roger ver
roger ver
Paul Misener פול מייזנר אמזון | סגן נשיא למדיניות בנושאי חדשנות ותקשורת גלובליים
Paul Misener

 

פול מייזנר הוא סגן נשיא אמזון למדיניות של חדשנות גלובלית ולתקשורת. בעל וותק של למעלה משבע- עשרה שנים, פול מסביר ומקדם את התרבות ואת השיטות של אמזון לחולל חדשנות תמידית וממוקדת לקוח, במיוחד בהקשר של עקרונות המנהיגות של אמזון.

פול הקים את מחלקת המדיניות הציבורית של אמזון ושימש כסגן נשיא למדיניות ציבורית גלובאלית מפברואר 2000 ועד מאי 2016. בתפקיד זה הוא ייצג את אמזון ואת לקוחותיה ביותר משלושים דיונים בקונגרס האמריקני והציג עמדות במגוון נושאים וביניהם: ניטרליות הרשת, פרטיות, מסים, מחשוב ענן ועוד. מייזנר הופיע פעמים רבות גם בפני גופים המתווים מדיניות ברחבי העולם, נשא נאומים והתראיין מאות פעמים באמצעי התקשורת.

מייזנר הוא מהנדס ועורך דין בהכשרתו. בעבר היה שותף במשרד עורכי הדין ויילי, ריין ופילדינג. קודם לכן שימש כיועץ משפטי בכיר לנציב מועצת התקשורת הפדרלית בארה"ב וכמנהל המדיניות של אינטל בתחומי הטלקום וטכנולוגיית המחשב. באמצע שנות התשעים הוא הוביל את קואליציית 'הגישה לאינטרנט' של תעשיית המחשוב, שכללה את אינטל, מיקרוסופט ויבמ, והצליחה לבלום אכיפה של תשלומי גישה לתקשורת בגין גישה לאינטרנט. בתחילת שנות התשעים הוא שימש כיו"ר הוועדה המייעצת לרשות התקשורת הפדרלית (FCC) בנושא שירות טלוויזיה מתקדם, שזיכה אותה בפרס האמי על פיתוח המערכת המהווה בסיס לכל מסכי ה-HDTV ומסכי המחשב המודרניים.

בשנת 2013 שימש פול כיו"ר תת הועדה הטכנית של הועדה המייעצת של רשות התעופה הפדרלית של ארה"ב, אשר המליצה להתיר לנוסעים של חברות תעופה מסחריות להשתמש במכשירים אלקטרוניים בזמן הנסיעה על המסלול, ההמראה והנחיתה. פול הוא ממציא שעל שמו רשומים שלושה פטנטים.

בשנות השמונים המאוחרות, לאחר שבחן מערכות טלקומוניקציה מתקדמות של הממשלה ב'מרכז לניתוח תאימות אלקטרומגנטית', שימש פול כמומחה למדיניות ציבורית ב'מנהלת הלאומית לתקשורת ומידע' (NTIA). הוא ייצג את ארה"ב במספר כנסים של איגוד הטלקומוניקציה של האו"ם, לרבות כנס הרדיו העולמי של איגוד הטלקומוניקציה הבינלאומי (ITU) שנערך בשנת 1988 ובו שימש פול כיו"ר של קבוצת עבודה בינלאומית.

פול שאף להפוך לאסטרופיזיקאי והוא ערך שני פרוייקטי מחקר במחלקה לפיזיקה של אוניברסיטת פרינסטון. שניהם כללו גלאי טרנזיסטור שדה שהוא תכנן ואחד התבצע תחת הדרכתו של ד"ר דיויד וילקינסון שעל שמו נקרא מפצל אותות הרדיו Wilkinson Microwave Anisotropy Probe. הוא ממשיך להיות מרותק לחלל ולזמן ומלא יראה כלפיהם, בעיקר בהקשר של קרינת הרקע הקוסמית.

פול משמש כחבר בוועדה המייעצת הטכנולוגית של רשות התקשורת הפדרלית, הדירקטוריון של המועצה לעניינים ציבוריים, המועצה המייעצת למרכז למדיניות טכנולוגיות מידע של אוניברסיטת פרינסטון, הדירקטוריון של קרן השותפות של בית הספר תומאס ג'פרסון למדע וטכנולוגיה, שבה הוא משמש גם כיו"ר הוועדה המייעצת.

Paul Misener
Peter Canellos פיטר קנלוס עורך POLITICO
Peter Canellos

פיטר ס. קנלוס משמש כעורך בעיתון POLITICO, שם הוא ממונה על עיתונות חוקרת ופרויקטים מרכזיים. בעבר שימש קנלוס כעורך הראשי של כתב העת והיה ממונה על דסק החדשות במהלך הקמפיין לנשיאות ארה"ב בשנת 2016. כמו כן, שימש כעורך של עמוד הדעות בעיתון בוסטון גלוב.

במהלך 12 השנים האחרונות, עבד קנלוס עם הקרן הבינלאומית לתקשורת נשית (International Womens Media Foundation). במסגרת זו הוא היה ממונה על מלגת אליזבט נאופר, שהוענקה לעיתונאיות מרחבי העולם כדי לחקור ב-MIT את נושא זכויות האדם ולעבוד כמתמחות בבוסטון גלוב ובניו יורק טיימס. כמו כן, פיטר נסע לסיורים בנושא זכויות אדם ברחבי העולם עם גופים שונים, כמו מוזיאון השואה בארה"ב, "פרויקט הדיווח הבינלאומי" וקרן רוברט בוש.

קנלוס, עבד בבוסטון גלוב במהלך רוב הקריירה העיתונאית שלו. שם היה ממונה גם על סיקור החדשות המקומיות בעיר ועל סיקור המתרחש בוושינגטון הבירה. קנלוס ערך גם את עמוד הדעות של העיתון וכתב מספר רב של מאמרי מערכת שקראו לתושבי בוסטון להתגבר על המחלוקות המקומיות ביניהם ולאמץ לעצמם תפיסה של עיר בינלאומית.

קנלוס ערך את הספר שהוציא העיתון "האריה האחרון: עלייתו ונפילתו של טד קנדי", שנכנס לרשימת עשרת רבי המכר המובילים של הניו יורק טיימס. הספר שימש בסיס לרבים מהניתוחים שנעשו לקריירה של קנדי בעקבות מותו מסרטן וסיפק רבות מן האנקדוטות להספד שנשא הנשיא ברק אובמה לאיש.

לתפיסתו, ההישג העיקרי בקריירה שלו, הוא ליווי והדרכה של עיתונאים צעירים רבים אותם גייס לעבודה במהלך שנותיו כעורך. קנלוס היה ממונה על שני פרויקטים שזכו בפרס הפוליצר וחמישה נוספים שהיו מועמדים לפרס. כמו כן, היה מעורב בפרויקטים שזכו בפרסים רבים אחרים. ככותב, הוא זכה בשנת 2011 בפרס מטעם איגוד עורכי העיתונים בארה"ב על הצטיינות בכתיבת מאמרי מערכת.

Peter Canellos
Curt Hill קורט היל סיסקו | סגן נשיא בכיר
 Curt Hill

קורט היל הוא סגן נשיא בכיר לשירות לקוחות בחברת סיסקו. הוא עומד בראש חטיבת שירותים גלובלית המספקת את הפתרונות לטיפול בבעיות הקריטיות בהן נתקלים לקוחות הארגון. צוותי החטיבה בניהולו מנתחים בעיות מערכתיות במוצרים ובשירותים ותפקידם לספק תובנות והמלצות לשיפור. כמו כן, חטיבת השירותים מפתחת תכניות לשיפור כולל של חווית הלקוח בהתבסס על נתונים, תובנות ומשובים מערוצי התקשורת עם לקוחות.

להיל למעלה מעשרים שנים של ניסיון מנהיגותי וידע טכנולוגי מעמיק. הוא מיומן בחיזוי בעיות, בהימנעות ממצבי משבר ובפיתוח פתרונות יצירתיים לפתרון בעיות במתן שירות. היל הצטרף לסיסקו בשנת 1995 בתפקיד מהנדס תמיכת לקוחות ולאחר מכן הוביל מספר מחלקות תמיכה טכנולוגית במדינות שונות ברחבי העולם.

היל הוא משתתף פעיל ביוזמות לצמצום פערים חברתיים שמפעילה סיסקו וכן ביוזמות נוספות בתוך התעשייה. הוא חבר בתוכנית ה-Workforce Alliance של "המרכז הלאומי לנשים וטכנולוגיית מידע" (NCWIT) וכן בתוכנית של סיסקו לקידום נשים הנקראת Connected Women, בה יצר משרות התמחות לנשים. לפני שהצטרף לשורותיה של סיסקו, הוא נשא בתפקידים שונים בתאגידים HP, נובל ו-AT&T.

 Curt Hill
אריק פינטו אריק פינטו מנכ"ל בנק הפועלים
אריק פינטו
אריק פינטו
Dave Hilfman דייב הילפמן סגן נשיא בכיר, יוניטד איירלינס
Dave Hilfman

דייב הילפמן (Dave Hilfman) משמש כסגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות בחברת התעופה יונייטד. בתפקידו זה, דייב עומד בראש צוות המונה יותר מ-700 אנשי מכירות אשר מנהלים תוכניות מכירות וקשרים עם תאגידים, סוכני נסיעות ומפיצים ברחבי העולם.

בין השנים 2004 ל-2010, שימש דייב כסגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות בקונטיננטל איירליינס.

הילפמן החל את הקריירה שלו בחברות תעופה בשנת 1981 באיסטרן איירליינס, כנציג מכירות של החברה בקמפוס של אוניברסיטת פלורידה. הוא קודם במסגרת איסטרן איירליינס ולבסוף הצטרף לקונטיננטל איירליינס בשנת 1986, שם מילא את תפקיד מנהל המכירות האיזורי בעיר ניו יורק ועמד בראש חטיבת המכירות במערב ארה"ב, בלוס אנג'לס. בשנת 1992, הילפמן עבר למטה של חברת התעופה ביוסטון, שם מילא תפקידים של מנהל בכיר של מכירות השטח בארה"ב וסגן נשיא למכירות והכנסות בינלאומיות.

Dave Hilfman
Richard Wolffe ריצ'רד וולף Guardian US | פרשן פוליטי לארה"ב
Richard Wolffe

ריצ'רד וולף הוא מחברם של ספרים רבי מכר וכן עיתונאי ומנהל מדיה דיגיטלית, המתמקד בפוליטיקה ובמדיניות החוץ. כיום, הוא בעל טור שבועי ופרשן פוליטי בעיתון הגרדיאן האמריקאי. וולף שימש כאנליסט בערוץ MSNBC פוליטי במשך עשור. לפני כן כיהן כסגן נשיא ועורך בכיר של MSNBC.com. הוא השיק את האתר ואת האפליקציה של הערוץ ב-2013 ואת ערוץ הווידאו הדיגיטלי בשנת 2014. תוך פחות משנתיים, הוא הגדיל את הקהל הדיגיטלי של MSNBC ואת ההכנסות כמעט פי עשרה וזכה בשורה של פרסים על עריכה, עיצוב והשפעה חברתית.

קודם לכן, שימש וולף כסמנכ"ל שיווק ומנהל דיגיטלי ראשי ב- GlobalCitizen, פלטפורמה לפעילות חברתית ללא מטרות רווח שהוקמה כדי לפתור את האתגרים הגדולים בעולם, ולשים קץ לעוני קיצוני עוד בימי חיינו. תוך שנתיים בארגון, בזכות וולף גדל מספר הגולשים החודשי של האתר פי עשרים והגיע ל-40 מיליון וכן הוכפל מספרם של המשתמשים הרשומים ביותר מפי שניים. וולף גם הצליח להרחיב את הפעילות הפוליטית פי עשרה, הוא הוביל את ההשקה הבינלאומית של הארגון בהודו ואת כניסתו לגרמניה ולקנדה.

וולף סיקר את הקמפיין של ברק אובמה לנשיאות במגזין ניוזוויק. ספרו על הקמפיין של אובמה "מורד: כך נוצר נשיא" פורסם לראשונה על ידי הוצאת קראון ביוני 2009 והפך מייד לרב מכר ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. ספרו שיצא ב-2010 במהלך כהונתו של אובמה נקרא "תחייה: המאבק להישרדות בתוך הבית הלבן של אובמה", בהוצאת קראון. 2010. ספרו האחרון, על הקמפיין הנשיאותי בשנת 2012, בשם "המסר: המכירה מחדש של הנשיא אובמה" פורסם בהוצאת Twelve בשנת 2013.

וולף מופיע לעתים קרובות בתוכניות של רשת MSNBC וכפרשן פוליטי בתוכניות "פגוש את העיתונות" ו- TODAY ברשת NBC . הוא היה בין המשתתפים הבולטים בסרט התיעודי של HBO על הקמפיין של אובמה, By the People, ומילא תפקיד מרכזי בסרט התיעודי של HBO על מסע הבחירות של בוש בשנת 2000.

Richard Wolffe
Angela Stent ד"ר אנג'לה סטנט  מומחית למשולש הכלכלי-פוליטי ארה"ב-רוסיה-אירופה
Angela Stent

ד"ר אנג'לה סטנט היא מנהלת המרכז ללימודי אירו-אסיה, רוסיה ומזרח אירופה ופרופסור למימשל ושירות חוץ באוניברסיטת ג'ורג'טאון שבוושינגטון. כמו כן, היא משמשת כעמיתה בכירה במכון ברוקינגס וכיושבת ראש משותפת בפורום היואט לנושאים פוסט סובייטיים של המכון. במהלך 2016 היא שימשה כעמיתה באקדמיה הטרנסאטלנטית של קרן מרשל הגרמנית ובין השנים 2004 ל-2006 היא כיהנה כקצינת מודיעין לאומית בנושא רוסיה ואירו-אסיה במועצת המודיעין הלאומית (NIC). בין השנים 1999 ל-2001 היא שירתה במשרד לתכנון מדיניות במשרד החוץ האמריקאי.

מחקריה של סטנט מתמקדים במשולש הפוליטי והכלכלי בין ארצות הברית, רוסיה ואירופה. האקדמיה האמריקאית לדיפלומטיה זיכתה אותה בפרס דגלאס דילון על ספרה האחרון שיצא בשנת 2014 ונקרא "מגבלות השותפות: יחסי ארה"ב ורוסיה במאה העשרים ואחת" בהוצאת אוניברסיטת פרינסטון .

סטנט היתה חברה בפאנל הייעוץ הבכיר ל"מפקד העליון של כוחות הברית באירופה" של נאט"ו בזמן כהונתם של האדמירל ג'יימס סטוורידיס והגנרל פיליפ ברידלאב. היא חברה במועצה ליחסי חוץ וחברת דירקטוריון בקרן אירו-אסיה. סטנט חברה גם במועצה לסדר יום גלובלי של הפורום הכלכלי העולמי בענייני רוסיה ומרכז אסיה.

Angela Stent
דייוויד ברונר דיוויד ברונר מנכ"ל ד"ר ברונר
דייוויד ברונר

דיוויד ברונר משמש כמנכ"ל של ד"ר ברונר, מותג מצליח של סבונים מחומרים טבעיים בצפון אמריקה ויצרן של מוצרי טיפוח אורגניים אחרים וכן של מוצרי מזון. הוא נכדו של מייסד החברה, עמנואל ברונר, ודור חמישי ליצרני סבונים. בהנהגתם של דייוויד ושל אחיו מייקל, המותג צמח מהיקף מכירות שנתי של 4 מיליון דולר בשנת 1998 למחזור מכירות של כמעט 100 מיליון דולר בשנת 2015.

דיוויד ומייקל מיצבו את ד"ר ברונר כמותג מוביל ובר קיימא בענף המוצרים הטבעיים בזכות החלוציות שלהם בייצור מוצרי טיפוח עם שמן זרעי קנאביס שהחלו בשנת 2000. בשנת 2003, קיבלו הסמכה אורגנית לסבונים, לתחליבים, למשחות ולמוצרי טיפוח אחרים מתוצרתם במסגרת התוכנית הלאומית האורגנית של משרד החקלאות האמריקני. שתי הפעולות הביאו לנקיטת הליכים משפטיים נגד החברה מצד רשויות הממשלה (הרשות לאכיפה נגד סמים (DEA) ומשרד החקלאות האמריקני (USDA)). ההליכים המשפטיים זכו לסיקור נרחב והסתיימו בנצחונה של החברה. המהלך קיבע את מעמדו של ד"ר ברונר כחברה אקטיביסטית בשוק המוצרים הטבעיים.

החברה, עובדת עם ספקי חומרי הגלם על בסיס של סחר הוגן. כך למשל, מתנהלת רכישת שמן הזית מהחקלאים ברשות הפלסטינית ובישראל. את שמן הקוקוס היא רוכשת מסרי לנקה, שמן מנטה מהודו ושמן דקלים ידידותי לסביבה מגאנה. דיוויד היה חלוץ בשימוש בבקבוקים ממוחזרים לחלוטין לאריזת סבונים נוזליים, כמו גם בנייר המשלב קנביס ונייר ממוחזר באריזות של הסבונים המוצקים.

כמקדם העיקרי של המאבק המשפטי רב השנים והמוצלח של איגוד ענפי הקנביס (HIA) נגד הרשות למלחמה בסמים, דיוויד מילא תפקיד מכריע בהגנה על מוצרי מזון וטיפוח הכוללים קנביס מפני הנסיונות למנוע את הפצתם בארה"ב. כמו כן, דיוויד נעצר על הפרות סדר, בין היתר בעקבות זריעה סמלית של זרעי קנביס על המדשאה של הרשות למלחמה בסמים וכן באירוע בו נעל את עצמו בכלוב מפלדה מול הבית הלבן כמחאה על המדיניות הפדרלית המונעת מחקלאים לגדל קנביס לשימוש תעשייתי בארה"ב. דיוויד הוא תומך פעיל של איגוד ענפי הקנביס וארגון Vote Hemp הפועל למען התרת הגידול של קנביס לשימושים תעשייתיים בארה"ב.

ברונר משמש גם כמנהיג העיקרי במלחמה לסימון מוצרים מהונדסים גנטית בארה"ב ומקדיש זמן ומשאבים לנושאים רבים אחרים, כגון הגנה על בעלי חיים בחקלאות, מאבק למען שכר הוגן, ושילוב אחראי של קנביס ורפואה פסיכדלית בתרבות האמריקאית והעולמית (דיוויד משמש כחבר בדירקטוריון של האיגוד הרב-תחומי ללימודים פסיכדליים). הפעילות הציבורית שלו משקפת את המשימה שלקחה חברת ד"ר ברונר על עצמה: מחויבות לייצור מוצרים בעלי אחריות חברתית וסביבתית באיכות הגבוהה ביותר והקדשת חלק מהרווחים כדי לסייע בשיפור מצבו של העולם.

דייוויד ברונר

תוכנית הועידהגרסה להדפסה

יום רביעי 10.01
יום חמישי 11.01
9:00 - 10:00
התכנסות ורישום
10:00 - 12:00
Its Complicated מליאת פתיחה

יום ד' 10 בינואר, 10:00 – 12:00

במעמד -נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין

אלונה בר און , יו"ר גלובס

ניר ברקת, ראש העיר ירושלים

אריק פינטו , מנכ"ל בנק הפועלים

חמישה רגולטורים על במה אחת שמירה על יציבות או עידוד התחרותיות?


יום ד' 10 בינואר 10:00 – 12:00

עו"ד משה אשר, ראש רשות המסים
ד"ר חדוה בר, המפקחת על הבנקים, בנק ישראל
פרופ' שמואל האוזר, יו"ר רשות נירות ערך
עו"ד מיכל הלפרין, הממונה על רשות ההגבלים העסקיים
דורית סלינגר, הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון


מנחה: נעמה סיקולר, עורכת ראשית, גלובס

12:30 - 12:00 Networking
12:30 - 13:45 ארבע הרצאות במקביל
70 שנה לסטארט אפ ניישן לגדול או למכור? בועטים או ממוסדים?

יום ד' 10 בינואר, 12:30 - 13:45

פיונה דרמון, שותפה, קרן ההון סיכון, JVP
איל וולדמן, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס
זהר זיסאפל, יו"ר קבוצת רד-בינת
נבו עלווה , מייסד ומנכ"ל ויזואליד
רונה שגב , מייסדת ושותפה TLV פרטנרס

מנחה: דור צח, עורך הייטק וטכנולוגיה, גלובס

ייעוד למה עסקים קמים בבוקר?

יום ד' 10 בינואר, 12:30 - 13:45

ד"ר יעל אלמוג-זכאי, יו"ר קפיטליזם קשוב ישראל, ושותפה, גיתם BBDO 
צבי סטפק, יו"ר ובעלים מיטב דש

בלה אברהמס, סמנכ"לית קשרי חוץ, אינטל
גאדה זועבי, בעלים ומייסדת אתר החדשות בוקרא
איציק צאיג, מנכ"ל אסם

מנחה: סטלה קורין ליבר, פרשנית גלובס

תספורת מהלך עסקים רגיל או רשלנות פושעת?

יום ד' 10 בינואר, 12:30 - 13:45


ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת החקירה להסדרי אשראי

יוסי בנקל, המנהל המיוחד בתיק אליעזר פישמן
שלום גולדבלט, בא כוחו של אליעזר פישמן
פרופ' צבי וינר, האונ' העברית , יועץ בנק הפועלים בוועדת החקירה להסדרי אשראי
ד"ר הדר ז'בוטינסקי, הפקולטה למשפטים, האונ' העברית

מנחה: עירית אבישר, כתבת בנקים ושוק ההון, גלובס

גז טבעי עם מה נשארנו: יותר מתווה, או יותר גז?

יום ד' 10 בינואר, 12:30 - 13:45

שיחה:
ד"ר יובל שטייניץ, 
שר האנרגיה 
קארלו קאלנדה, השר לפיתוח כלכלי, איטליה
ג'יורגוס סטאקיס, שר הכלכלה, תשתיות ותיירות, יוון

מנחה: עמירם ברקת, כתב מאקרו, גלובס


טל אייל-בוגר, שותפה, פישר בכר, חן, וול, אוריין ושות'
ג'ינה כהן, יועצת ומרצה בנושאי גז טבעי, הטכניון
נדב מרוז, מנכ"ל סופר אן.ג'י
יעל נבו, יועצת משפטית, חברת החשמל
איתמר פורמן, מנהל סקטור תשתיות ואנרגיה, בנק הפועלים
אורית פרקש-הכהן, שותפה, גולדפרב זליגמן עו"ד

מנחה: סוניה גורודיסקי, כתבת תשתיות, גלובס

13:45 - 14:45 Networking
14:45 - 16:00 ארבע הרצאות במקביל
ביטקוין, בלוקצ'יין וקריפטוגרפיה עגל הזהב או סוף לבנקים?

יום ד' 10 בינואר, 14:45 - 16:00


רוג'ר ור, מייסד ומנכ"ל ביטקוין.קום (VC) מראשוני המשקיעים בביטקוין:
כיצד המטבעות הדיגיטלים הולכים לשנות את העולם

חנן שטיינהרט, מייסד שותף, פאלו אלטו בלוקצ'יין וביטקוין בשיחה עם
פרופ' אלי בן-ששון, הפקולטה למדעי המחשב, הטכניון

ד"ר גיתית גור-גרשגורן, כלכלנית ראשית, רשות ניי"ע
אורי גרינפלד, כלכלן ואסטרטג ראשי, פסגות
מור אסיא, מנכ״לית שותפה ומייסדת, iangels פלטפורמת מימון המונים

מנחה : רועי קצירי, כתב ועורך בשוק ההון, גלובס

אחריות חברתית האם החברתי יכול להיות גם עסקי ולהצליח?

יום ד' 10 בינואר 14:45 - 16:00


ססיל בליליוס, מייסדת קרן ההשקעות אימפקט פירסט
דיוויד ברונר, בעלים Dr. Bronner
יואל חשין, מייסד ויו״ר 2B Community
שרי נוריאל, מנכלית ציונות 2000
ירון נוידרפר, מנכ"ל סושיאל פייננס
מרים כבהא, נציבת שיוויון הזדמנויות בעבודה, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים
אלה אלקלעי, יו"ר IBI ניהול תיקים

מנחה: אנדרה טבקוף, עורך דעות וקהילה, גלובס

טבע חוכמה בדיעבד או שהכתובת הייתה על הקיר?

יום ד' 10 בינואר, 14:45 - 16:00

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן

אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות בשיחה עם
עמירם ברקת, כתב מאקרו, גלובס

אלי ציפורי, פרשן גלובס בשיחה עם
סטלה קורין ליבר, פרשנית גלובס

סטיבן טפר, אנליסט פארמה וביומד, IBI בית השקעות
ליזי-שוב לונדון, שותפה וסמנכ"ל בחברת ההשמה נישה
דפנה שמואלביץ, מומחית לדיני עבודה
מנחה: גלי ויינרב, כתבת מדעי החיים, גלובס



קיצוניות בכלכלה ובפוליטיקה טראמפ, פוטין, מרקל ומיי – סדר עולמי חדש או מה שהיה הוא שיהיה?

יום ד' 10 בינואר, 14:45 - 16:00

אלי גרונר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה

פיטר קנלוס, עורך POLITICO
פיליפ מרטין, לשעבר היועץ הכלכלי של עמנואל מקרון
פרופ' אנג'לה סטאנט , מומחית לקשרי פוליטיקה וכלכלה, אונ' ג'ורג'טאון
מרים פרננדז דה הרדיה, ממונה על דירוגי מדינות ב- EMEA, S&P Global Ratings
פרופ' קאס מודי, מומחה לקיצוניות ודמוקרטיה באירופה, אונ, ג'ורג'יה

מנחה: רובין קורנו, מגישה בכירה ומנחה "הדסק הבינלאומי", CNN

* תרגום סימולטני לעברית

16:00 - 16:45 Networking
16:45 - 18:00 שלוש הרצאות במקביל
מנהלים כסף גדול המוסדיים הם הטייקונים החדשים? קרנות השקעה או חברות החזקה?

יום ד', 10 בינואר, 16:45 - 18:00 


ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל קרן פימי

יובל כהן, יו"ר קרן פורטיסימו

חיים כצמן , יו"ר גזית-גלוב

ג'ונתן אוסטרי , סגן מנהל מחלקת מחקרים, IMF

שיחות עם שי שלו , עורך שוק ההון 

שוק ההון והבורסה ני"ע בעולם משתנה

יום ד', 10 בינואר, 16:45 - 18:00


פרופ' שמואל האוזר, יו"ר רשות ני"ע בשיחה עם
ז'ן-פול סרבה ,יו"ר רשות ני"ע של בלגיה (FMSA)

ברק  סורני, מנכ"ל פסגות בשיחה עם
רון שטיין, כתב ביטוח ושוק ההון, גלובס

איתי בן זאב
, מנכ"ל הבורסה

סגי איתן, מנכ"לית נכסים ובניין
יעל אנדרון, לשעבר מנכ"לית משרד האוצר
ג'וליאן אסוס, יו"ר איגוד חברי הבורסה שאינם בנקים
שיראל גוטמן-עמירה, שותפה, אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'
ענת לוין, משנה למנכ"ל כלל ביטוח ומנהלת השקעות ראשית

מנחה: רון שטיין , כתב ביטוח ושוק ההון, גלובס

ישראל 2048 צורך קיומי או נבואת זעם?

יום ד', 10 בינואר, 16:45 - 18:00 

שר החינוך, נפתלי בנט

דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה סטריים: תעשייה מקדמת שלום

רוני פלמר, מייסד ומנכ"ל, תנועת אור: הצגת תוכנית לישראל 2048

ד"ר יעל בנבנישתי, מנכל"ית משותפת Mediterranean Towers Ventures: בדרך למהפכה חברתית-כלכלית

אילנית מלכיאור, הממונה על התיירות, הרשות לפיתוח ירושלים: התיירות כמנוע צמיחה כלכלי

מיה אלחלל, מייסדת אש מדיה: השפעת הטכנולוגיה על עתיד הבריאות

פרופ' ליאו ליידרמן, כלכלן ראשי, בנק הפועלים: המגמות הטכנולוגיות – אוטומציה, בינה מלאכותית ורובוטיזציה

פרופ' יוג'ין קנדל, האונ' העברית, מנכ"ל סטארט אפ ניישן סנטרל

נועה הילזנרט
, בלוגרית דור ה Z

מנחה: טל שניידר, כתבת פוליטית, גלובס

18:00 - 19:00 קוקטייל
19:00 - 21:00 ערב גאלה
ערב גאלה גלובס המתחדש-אבולוציה, רבולוציה או MORE OF THE SAME

יום ד', 10 בינואר, 19:00 - 21:00


שר האוצר, מר משה כחלון

אלונה בר און, יו"ר גלובס בשיחה עם גל גבאי, על חזון גלובס המתחדש

נעמה סיקולר, עורכת גלובס: הצגת אנשי השנה

חשיפת גלובס 40/40 : המנהיגות הצעירה של ישראל

מסיבה והופעה של כנסיית השכל

הצג עוד..
09:00 - 10:00
התכנסות ורישום
10:00 - 12:00
מליאת פתיחה


יום ה', 11 בינואר, 10:00 - 12:00


ד"ר קרנית פלוג, נגידת בנק ישראל

זאב אלקין, השר להגנת הסביבה, ירושלים ומורשת

האלוף יואב (פולי) מרדכי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים: 
הכלכלה הפלסטינית כמרכיב בתפישת הביטחון הלאומי של ישראל

מנחה: אלה לוי-ויינריב, כתבת גלובס

זה צוקרברג? זה טראמפ? או שהבאנו את זה על עצמנו? ניוז, פייק ניוז ואתיקה עיתונאית

יום ה', 11 בינואר, 10:00 - 12:00


פיטר קנלוס, עורך POLITICO
ריצ'רד וולף , בעל טור שבועי ופרשן פוליטי, The Guardian US
ד"ר תהילה שוורץ-אלטושלר , המכון הישראלי לדמוקרטיה, מחברת הקוד האתי של גלובס
טל שניידר, כתבת פוליטית, גלובס
פרופ' אנג'לה סטאנט , מומחית לקשרי פוליטיקה וכלכלה, אונ' ג'ורג'טאון
פרופ' קאס מודי, מומחה לקיצוניות ודמוקרטיה באירופה, אונ' ג'ורג'יה

מנחה: רובין קורנו, מגישה בכירה ומנחה "הדסק הבינלאומי", CNN

12:00 - 12:30 Networking
12:30 - 14:00 שלוש הרצאות במקביל
חדשנות @ אמזון

יום ה', 11 בינואר, 12:30 - 13:45


פול מייזנר, סגן נשיא למדיניות של חדשנות גלובאלית ותקשורת, אמזון

 
יישומים טכנולוגים מובילים בתעופה
דייב הילפמן, סגן נשיא בכיר למכירות, United Airlines

מנחה: טל שניידר, כתבת פוליטית, גלובס

משק בצמיחה ומדיניות כלכלית יש פתרון לבעיית הפריון?

יום ה', 11 בינואר, 12:30 - 13:45

פרופ' ג'ון הסלר, המכון ללימודי כלכלה בינלאומיים, אונ' שטוקהולם,  חבר ועדת פרס נובל לכלכלה ומדעים
פרופ' צביקה אקשטיין, ראש מכון אהרן למדיניות כלכלית ודיקן בית ספר טיומקין לכלכלה, המרכז הבינתחומי הרצליה
שלמה דוברת, מייסד ושותף, קרן ויולה, ויו"ר דירקטוריון מכון אהרון 
מיכל צוק, משנה למנכ"ל והממונה על התעסוקה, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים
דיתה ברוניצקי, מייסדת אורמת

מנחה: סטלה קורין ליבר, פרשנית גלובס

שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר בשיחה עם עמירם ברקת, כתב מאקרו, גלובס

חושבים שינוי - עושים שינוי מפגש אינטראקטיבי עם הקהל

יום ה', 11 בינואר, 12:30 - 13:45

בשידור ישיר מירושלים

בת שבע משה, מנכ"לית יוניסטרים: מה בין דו"ח העוני לסטארט-אפ ניישן?

סיון רהב מאיר, חברת החדשות:ניו מדיה ,ניו עיתונאים, ניו-פוליטיקאים

רו"ח אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות: איך לעבוד עם הממשלה ולהישאר בחיים

נטע פלר, סמנכ"לית משאבי אנוש Natural Intelligence:
Israel Diversity Standard מביאים את הלהט"בים לחברות בישראל


מנחה: דרור פויר , גלובס

14:00 - 14:45 Networking
14:45 - 16:00 ארבע הרצאות במקביל
המהפכה התעשייתית הרביעית רובוטים או אנשים? מי ישלוט בשוק העבודה?

יום ה', 11 בינואר, 14:45 - 16:15

עפרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס וח"כ איילת נחמיאס ורבין
בשיחה עם נעמה סיקולר, עורכת גלובס

משה לחמני, יו"ר קבוצת שיכון ובינוי
רוברט דנדה, מנהל חטיבת טכנולוגיות, ENEL – תאגיד האנרגיה האיטלקי

אורי בן פורת, סמנכ"ל קיימות וחדשנות, שיכון ובינוי
לוטן לבקוביץ, שותף, Grove Ventures
מיכל פינק, סמנכ"לית אסטרטגיה, משרד הכלכלה
נירית כהן, מנהלת היחידה ליעוץ אסטרטגי, אינטל מרחב אירופה

מנחהד"ר ליאוניד בקמן, מייסד ונשיא המכון הישראלי לחדשנות

נדל"ן, תחבורה ותשתיות דיור או תחבורה? מה קודם למה?

יום ה', 11 בינואר, 14:45 - 16:15

שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ

איך יוצאים מהפקק?
אורנה הוזמן-בכור, יו"ר נמל אשדוד
שלומי פוגל, יו"ר נמל מספנות ישראל ויו"ר סימנט
פרופ' עומר מואב, מכון אהרן למדיניות כלכלית, המרכז הבינתחומי הרצליה
קובי בלינשטיין, המשנה למנכ"לית וסמנכ"ל תשתיות, משרד התחבורה 
אהוד דנוך, מנכ"ל סולל בונה
איימן סייף, מנהל הרשות לפיתוח כלכלי במגזר המיעוטים

מנחה: סוניה גורודיסקי, כתבת תשתיות, גלובס

נדל"ן בפריפריה ותוכנית מחיר למשתכן


דלית זילבר, מנהלת מינהל התכנון, משרד האוצר - התוכנית האסטרטגית 2048

מיכאל ביטון, ראש עיריית ירוחם
שירה ברנד, יו"ר מחוז מרכז, מנהל התכנון
פרופ' עומר מואב, מכון אהרן למדיניות כלכלית, המרכז הבינתחומי הרצליה
ח"כ רחל עזריה

מנחה: דרור מרמור, עורך נדל"ן גלובס

הטכנולוגיות החדשות טלוויזיה, אינטרנט, ואיקומרס

יום ה', 11 בינואר, 14:45 - 16:15


איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר: המפץ בשוק הטלוויזיה

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל: שמיים פתוחים לאיקומרס

קורט היל, סגן נשיא בכיר לשירות לקוחות, Cisco :ניווט בעידן של בינה מלאכותית

טל ליאני, מנהל ואנליסט טכנולוגיה בכיר , Bank of America - עתיד החברות בעולם של דיסטראפשן?

רס"ן (במי"ל) עדי ניניו גרינברג  מרצה בתחומי חלל לווייניות וחקר כדור הארץ, אונ' תל אביב: החלל הפתוח

מנחה: גד פרץ , כתב טלקום, גלובס

*רצף הרצאות

חושבים שינוי - עושים שינוי מפגש אינטראקטיבי עם הקהל

יום ה', 11 בינואר, 14:45 - 16:15

בשידור ישיר מירושלים

חנן שטיינהרט, מייסד שותף, פאלו אלטו בלוקצ'יין וביטקוין: האם הביטקוין יעשה לבנקים מה שהאינטרנט עשה לחברות המדיה?

חנה רדו, יזמת, נשיאת סופרסונס: איך בזכות הכעס על ועידת ישראל לעסקים הוקמה סופרסונס

ג'ון מדבד, מנכ"ל ומייסד OurCrowd: מימון המונים - שינוי כללי המשחק בעולם החדשנות הפיננסית

יהודה אייזיקוביץ, מייסד מאגר המומחים החרדים idealist: "אנו"-הכלכלה של הכיפה השחורה


מנחה: דרור פויר , גלובס

16:00 - 16:45 Networking
16:45 - 18:00 שתי הרצאות במקביל
הצמרת המשפטית על במה אחת האם החוק הוא עדיין מעל הכל?


יום ה', 11 בינואר, 16:45 - 18:00

שרת המשפטים איילת שקד

אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה

שי ניצן, פרקליט המדינה

מנחה: חן מענית, כתב משפט, גלובס

חושבים שינוי - עושים שינוי ירושלים – פריפרייה תרבותית או חזית החדשנות ?

יום ה', 11 בינואר, 16:45 - 18:00

בשידור ישיר מירושלים

נעמי בלוך פורטיס, מנכ"לית, "עונת התרבות בירושלים"
אצ'ה בר, מנכ"ל, עמותת צוללת צהובה
רן וולף, מומחה במתחתמי תכנון ומסחר
מרלין ויניג, יוצרת ואקטיביסטית בעולם התרבות החרדית
אבי סבג, מייסד ומנהל, מוסררה - בי"ס הרב-תחומי לאמנות וחברה ע"ש נגר
פרופ' עדי שטרן, נשיא, בצלאל - האקדמיה לאמנות ועיצוב

מנחה: דרור פויר, גלובס

הצג עוד..

חסויות

לוגו בנק הפועלים לוגו פסגות אנגלית סולל בונה עברית ללא סלוגן Enel United Airlines פרופימיקס פרטנר סימנט aprol שפיר ebay  קרלסברג אסף שהם, מנהל חטיבת השקעות / צילום: יחצ ירושלים ומורשת עיריית ירושלים הרשות לפיתוח ירושלים בנייני האומה נמל אשדוד מלון בראון שיכון ובינוי

ועידות גלובס

X

שיתוף

סגור