קופ"ח ה'כללית' שילמה מיליוני שקלים בהקמת האגף ושכירותו מהעירייה ובינתיים המבנה ממשיך להיות כפצע כעור בלב שכונת מגורים בפ"ת כבר 20 שנה
ישראלי ממוצע מבזבז שעה שלמה ביום בפקקים. בעוד חמש שנים מהיום, כך אומרים המומחים לחקר התחבורה זמן זה יגדל פי 1.5-2. אם לא יימצא פתרון בטווח המיידי, המדינה עלולה להיקלע למשבר תחבורתי אמיתי. אבל יש פתרונות. צפו בוידאו (משך הסרטון: דקות)
אל תתחילו לדבר על תיכנון, ביורוקרטיה ובתי משפט – מדינה שיכולה להעמיד מערכות משוכללות כמו כיפת ברזל ומחסום תת קרקעי בדרום, בזמן שיא יכולה גם להוציא לפועל תוכניות בנייה הרבה יותר מהר. זה רק עניין של קבלת החלטות . גלובס מזמין אתכם לועידת ישראל לעסקים, לדון במנגנוני קבלת ההחלטות ובסדרי העדיפויות (משך הסרטון: 0:59 דקות)
בין הדרכים הרבות שבהן המדינה מעודדת אותנו להישאר עם המכונית הפרטית, בולטת העובדה שהתחבורה הציבורית אינה נגישה מספיק לאנשים עם מוגבלות • נכון, ההנגשה יקרה, אבל לא בטוח שהחלופות לא יקרות יותר (משך הסרטון: 0:55 דקות)
2-3 עגורנים קורסים בכל שנה בישראל. 38 פועלי בניין נהרגים מידי שנה באתרי הבנייה. כתבנו טיפס לגובה של 40 מטר כדי לבדוק בעצמו ומוסר שמדובר בכאוס מוחלט. צפו בוידאו (משך הסרטון: דקות)