ארמיס רוכשת חברת סייבר ישראלית ב-150 מיליון דולר

סילק מפתחת פלטפורמה המאפשרת למנהלי אבטחת מידע לזהות ולתעדף שלל חולשות ואף לתקן אותן • לאחר הרכישה, ארמיס תטמיע את הפלטפורמה של החברה בתוך המערכות והפלטפורמה שלה

חברת ארמיס / צילום: שלומי יוסף
חברת ארמיס / צילום: שלומי יוסף

חברת ארמיס (Armis Security) הישראלית מודיעה היום (ד) על על רכישת חברת הסייבר הישראלית סילק סקיוריטי (Silk Security), זאת בסכום של 150 מיליון דולר. סילק מפתחת פלטפורמה המאפשרת למנהלי אבטחת מידע לזהות ולתעדף שלל חולשות כמו גם תיקון שלהן. לאחר הרכישה, ארמיס תטמיע את הפלטפורמה של סילק בתוך פלטפורמת החברה. 

ישטוף כלים ויעשה כביסה? אמנון שעשוע משיק רובוט דמוי אדם
רווח במקום צמיחה: תובנות מהסטארט־אפים המבטיחים של השנים הקודמות

סילק הוקמה בשנת 2022 על ידי יואב נתנאל שמכהן כמנכ״ל החברה, אור פריאל ובר כץ. עד היום גייסה החברה 12.5 מיליון דולר, כשבין משקיעי החברה נמנים אינסייט פרטנרס, Crowdstrike Falcon Fund ו-Hetz Ventures. ארמיס עצמה הוקמה בשנת 2015, על ידי יבגני דיברוב המכהן כמנכ״ל ונדיר יזרעאל. בין לקוחותיה של ארמיס נמנות חברות Fortune 100, 200 ו-500, כמו גם ממשלות וישויות מדינתיות ומקומיות.

יבגני דיברוב, מנכ"ל ומייסד-שותף של ארמיס, מסר כי "ארגונים ברחבי העולם זקוקים לפלטפורמות שנותנות מענה הוליסטי - כאשר טכנולוגיות מסורתיות ופתרונות נקודתיים כבר אינם מותאמים יותר לאופי המשתנה של איומי הסייבר. כדי להבטיח שמשטח ההתקפה כולו מוגן ומנוהל בזמן-אמת, ארגונים מעוניינים בפתרונות מקיפים שממפים סיכונים וגם מפחיתים אותם, באמצעות היכולת לתעדף ולתקן את פרצות האבטחה הקריטיות ביותר - בכל זמן נתון ובכל סביבה".

עוד מוסיף דיברוב כי ״אנחנו צומחים מאוד משמעותית בשנים האחרונות ואנחנו מנסים לבנות פה פלוטפורמה. זה משהו שגם הלקוחות שלנו רוצים ודוחפים לשם. בסוף אם אתה רוצה לבנות חברה גדולה אתה לא יכול להיות פתרון נישה, אנחנו רוצים לייצר סל של מוצרים בעבור הלקוחות שלנו״.

גל רכישות בסייבר הישראלי

נדיר יזרעאל, מנהל הטכנולוגיות הראשי של ארמיס ומייסד-שותף, מסר גם הוא כי "הטכנולוגיה של סילק, בשילוב עם הפלטפורמה של ארמיס, יוצרות שובר שוויון בשוק אבטחת הסייבר. הפלטפורמה שלנו תאפשר כעת דרך יעילה לסגור את הפער הקיים בין גילוי של חולשות אבטחה לבין התיקון שלהן".

"אנחנו נרגשים מאוד לשלב כוחות עם ארמיס ולזכות בהזדמנות להטמיע את הטכנולוגיה שלנו בתוך הפלטפורמה של ארמיס", מוסר יואב נתנאל, מנכ"ל ומייסד-שותף של סילק סקיורטי, "ללקוחות של Silk וארמיס יהיה כעת יתרון משמעותי, תוך שימוש בטכנולוגיה שלנו עם האינטגרציה חסרת התקדים הזו לתוך הארגונים המורכבים ביותר בעולם". 

רכישת סילק מצטרפת לגל רכישות בסייבר הישראלי, ומהווה את הרכישה ה-11 במספר מאז חודש ספטמבר האחרון, כאשר לפניה פורסם על שלל חברות, ביניהן ג'ים סקיוטרי שנרכשה על ידי וויז הישראלית בסכום של 350 מיליון דולר; טאלון שנרכשה ע״י פאלו אלטו נטוורקוס בסכום של 600 מיליון דולר; ארמטיק שנרכשה ע״י חברת טנאבל בסכום של 350 מיליון דולר; ביוניק שנרכשה ע״י חברת קראודסטרייק בסכום זהה, ואקסיס סקיורטי שנרכשה ע״י HPE בסכום של 500 מיליון דולר.