איזי ג'ט בהודעה דרמטית: מבטלת את הטיסות לישראל עד סוף אוקטובר

אתמול הודיעה איזי ג'ט על השהיה זמנית של הפעילות לתל אביב וממנה עד 21 באפריל, אולם כבר אמש באתר החברה לא היה ניתן להזמין כרטיסים עד אוקטובר. כעת הגיע האישור הרשמי • וגם: אילו חברות זרות מחדשות את הטיסות לישראל?

מטוס של חברת איזי ג'ט / צילום: מיכל רז חיימוביץ
מטוס של חברת איזי ג'ט / צילום: מיכל רז חיימוביץ

חברת הלואו קוסט איזי ג'ט מאשרת היום (ג') כי החליטה להשהות את טיסותיה לישראל עד סוף עונת הקיץ.

מאיזי ג'ט נמסר היום: "כתוצאה מהמצב המתמשך והמתפתח בישראל, איזי ג'ט קיבלה החלטה להשהות את טיסותיה לתל אביב לשארית עונת הקיץ - עד 27 באוקטובר. ללקוחות שהזמינו טיסות בקווים לישראל וממנה עד לתאריך זה מוצעות אפשרויות הכוללות החזר כספי מלא".

רגע לפני החג, כמיליון ישראלים עלולים לסבול משיבושים בנתב"ג
נתב"ג חוזר לשגרה: אילו חברות זרות ביטלו בכל זאת את הטיסות?
בקרוב תטוסו לאילת בזול? המיזם של משרד התחבורה

נזכיר כי אתמול (ב') הודיעה איזי ג'ט על השהיה זמנית של הפעילות לתל אביב וממנה עד 21 באפריל, אולם כבר אמש באתר החברה לא היה ניתן להזמין כרטיסים עד אוקטובר. כעת הגיע האישור הרשמי לכך. 

איזי ג'ט חידשה את הטיסות לישראל ב-25 במרץ 2024 אחרי שהפסיקה אותן עם פרוץ המלחמה באוקטובר 2023. החברה ביטלה את הטיסות השבוע לאחר התקיפה האיראנית בישראל בליל שבת.

מאיזי ג'ט נמסר אתמול: "לקוחות שטיסתם מושפעת מכך, קיבלו הודעות באמצעות מסרונים ודוא"ל לפי הפרטים שסופקו בעת ההזמנה. הבטיחות וביטחון הנוסעים והצוות הם תמיד בראש סדר העדיפויות של החברה".

חברות נוספות ששינו את לוס הטיסות בשל המצב הן KLM, שביטלה את הטיסות לישראל לשבוע הקרוב, ויונייטד איירליינס, שבוחנת בזהירות את המשך הפעילות.

החברות הזרות שחוזרות לישראל

למרות המצב, נראה כי המגמה של חברות התעופה לחזור לשגרה היא חזקה יותר מאשר החשש מהידרדרות ביטחונית. לאחר שבוטלו כל טיסות הפנים בישראל, ישראייר וארקיע כבר חזרו להפעיל את הטיסות לאילת.

חברת התעופה איתיחאד איירווייז חזרה להפעיל אתמול את טיסותיה לישראל וממנה, והפעם תצטייד במטוס גדול יותר מסוג בואינג 787 שמכיל 289 מקומות, כדי לתת מענה לנוסעים שטיסתם בוטלה.

באזרבייג'ן איירליינס, שהודיעה שלשום (א') על הפסקת הטיסות לכמה ימים, כבר הספיקו להחזיר את הטיסות כסדרן. אירו מקסיקו החזירה את הפעילות במספר קווים שונים, בויזאייר מדווחים כי ככל הנראה מחר יחודשו הטיסות, ובלופטהנזה הודיעו כי הפעילות בארץ תחודש כבר היום. גם חברת התעופה קורנדון איירליינס יורופ חזרה להפעיל את הקווים ללרנקה, לרודוס, לכרתים, לבוקרשט ולאתונה.