אנבידיה במגעים לרכישת חברת בינה מלאכותית ישראלית

חברת Run:AI הישראלית מפתחת טכנולוגיה המאפשרת לארגונים וחברות למצות את תשתיות הבינה המלאכותיות שלהן • ההערכה היא כי סכום הרכישה יעמוד על מאות מיליוני דולרים • המייסדים: "אנחנו אולי החברה היחידה בעולם שמאפשרת לחברות בינה מלאכותית לקבל הרבה יותר מהתשתית שלהם"

בניין אנבידיה בישראל / צילום: אנבידיה
בניין אנבידיה בישראל / צילום: אנבידיה

ענקית השבבים אנבידיה  במגעים לרכישת חברת Run:AI הישראלית. החברה, שהוקמה בשנת 2017 וגייסה לראשונה בשנת 2018, הוקמה ע"י עמרי גלר וד"ר רונן דר, ויחד עם מי שהיה פרופסור של השניים באקדמיה, מאיר פדר.

למייסד אנבידיה יש כלל אחד כדי להצליח. וזה לא מה שאתם חושבים
הפרויקט החדש שמסייע לאחיות להתמודד עם טכנולוגיות חדשות במקום עבודתן

החברה מפתחת טכנולוגיה המאפשרת לארגונים וחברות למצות את תשתיות הבינה המלאכותיות שלהן. "אנחנו אולי החברה היחידה בעולם שמאפשרת לחברות בינה מלאכותית לקבל הרבה יותר מהתשתית שלהם", אמרו המייסדים בשיחת עבר עם גלובס. עוד אמרו כי "בנינו כלים שמאפשרים לצוותים של בינה מלאכותית, כמו גם לחוקרים ולמפתחים, לאמן ולהטמיע מודלים באפליקציות שלהם, זאת הרבה יותר בקלות, במהירות וביעילות".

עד היום גייסה החברה 118 מיליון דולר, כאשר הגיוס האחרון, בשנת 2022, שיקף להם שווי של 388 מיליון דולר, כך לפי PitchBook. ההערכה היא כי סכום הרכישה יעמוד על מאות מיליוני דולרים. בין המשקיעים בחברה ניתן למנות את TLV פרטנרס, S Capital, אינסייט וטייגר גלובאל.

מאנבידיה ומחברת Run:Ai טרם התקבלה תגובה.