מצטרף לשותפה לשעבר: התפקיד החדש של בנט בחברת הביוטק

ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, יכהן כדירקטור בחברת הביוטק Remepy • החברה פועלת בתחום הבריאות הדיגיטלית ומשלבת תוכנה בתרופות היברידיות, הכוללות אפליקציה דיגיטלית ייעודיות שמשפרת את אפקט התרופה • בנט: "לטכנולוגיה הישראלית יש משמעות קריטית גם בתוך הלחימה בעזה"

נפתלי בנט / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות
נפתלי בנט / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, מצטרף כדירקטור לחברת הסטארטאפ Remepy של מיכל צור, מי שהייתה שותפתו לשעבר בחברת סאיוטה. Remepy היא חברת ביוטק הפועלת בתחום הבריאות הדיגיטלית ומשלבת תוכנה בתרופות היברידיות, הכוללות אפליקציה דיגיטלית ייעודיות שמשפרת את אפקט התרופה.

חוזר לסייבר: הג'וב החדש של נפתלי בנט
השווי קפץ פי 5 ביום: החברה הקטנה מהרצליה שעשתה סנסציה בוול סטריט

החברה הוקמה לפני כשנה על ידי אור שובל, ד"ר מיכל צור ופרופ' אמיר עמדי שמנהל את מכון המוח וההדמיה באוניברסיטת רייכמן. הצוות המדעי והרפואי בחברה כולל את ד"ר נירה ספורטה , ד"ר שחר שלי (רמב"ם), ד"ר יונה וייסבוך (רמב"ם), ד"ר שי ארליך, פרופ' איתי חוברס, פרופ' עופר טור סיני ופרופ' מיכל שוורץ, כלת פרס ישראל למדע.

בתגובה להצטרפותו לדירקטוריון החברה, מסר נפתלי בנט כי "בתקופת כהונתי כראש ממשלה, חווינו בישראל את התפרצות הקורונה והוכחנו, איך חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה בתחומי הבריאות, מביאים לתוצאות ייחודיות. ב-Remepy יש שילוב ייחודי של אנשי מדע, רפואה, רוקחות וטכנולוגיה, מהשורה הראשונה במדינה ובעולם, שחושבים מחוץ לקופסה על עולם פיתוח התרופות. אני גאה להצטרף למסע שלהם לפיתוח קטגוריה חדשה של תרופות היברידיות, ושמח לשתף פעולה שוב עם מיכל״. עוד מסר כי ״אנחנו נמצאים באחת התקופות המורכבות והקשות שידעה מדינת ישראל הן מבחינה ביטחונית והן מבחינה כלכלית-חברתית. לטכנולוגיה הישראלית יש משמעות קריטית גם בתוך הלחימה בעזה וגם ביום שאחרי להתאוששות של הכלכלה הישראלית. אני במיוחד גאה בכל היזמים שממשיכים לבנות ולהצמיח חברות גם בעת מלחמה, ושמח לתרום את חלקי".