שבוע שני ברציפות: מזרחי טפחות מוביל בזכירות

ענף הפיננסים מוביל גם באהדה, עם הפרסומת של ביטוח 9 ואודי כגן - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה

דביר בנדק וחן אמסלם בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך
דביר בנדק וחן אמסלם בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

זה לקח קצת זמן, אבל הפרסומת החדשה בקמפיין של ביטוח 9, בכיכובו של אודי כגן, הופכת השבוע לאהובה ביותר, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה. השפה הפרסומית נשמרת, אבל ברוח המלחמה, האב אינו מאותגר טכנולוגית אלא שוכח את גילו, ושש אלי קרב. "כולנו מתגייסים: אני, צ'וצ'ו, פומפה, קבנוס", הוא מודיע, וההמשך מעלה חיוך בכל פעם מחדש.

הטרמפ למילואימניק מביא את בנק מזרחי טפחות למקום הראשון בזכירות 

הפרסומת הזכורה ביותר זה השבוע השני שייכת לבנק מזרחי טפחות. הפעם דביר בנדק וחן אמסלם מעניקים טרמפ למילואימניק, ובמקום לתת לו לישון בדרך, מדברים על ההצעה החדשה של הבנק בנוגע למשכנתה (מקום חמישי באהדה).

 

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, המפרסם שהשקיע השבוע את התקציב הגדול ביותר הוא בזק, עם כ־740 אלף שקל. הפרסומת, בכיכובם של גידי גוב ועדי אשכנזי, מתברגת במקום השני בזכירות והרביעי באהדה.

במקום השני מבחינת השקעה נמצאת תנובה עם כ־650 אלף שקל בקמפיינים למשקה שיבולת שועל, ולגבינת פיראוס ("בואו נלך על הטעים") - שהשבוע נכנסת למדד. במקום השלישי נמצא בית ההשקעות מור עם כ־645 אלף שקל. הפרסומת, בכיכובה של השחקנית קרן מור, נותרת מחוץ לדירוג.

הפרסומת החדשה של Yellow שבה מתארח צדי צרפתי גררה השבוע תגובות בברנז’ת ענף הפרסום. בינתיים היא עדיין לא חוצה את רף הזכירות הדרוש כדי להיכנס לדירוג.

צניחה בהשקעה

ההשקעה בפרסום צונחת: מ־30 מיליון שקל בשבוע שעבר ל־21 מיליון שקל בלבד השבוע

המשרד האהוב

שלושת המשרדים שאחראים לפרסומות האהובות ביותר הם גליקמן־שמיר־סמסונוב (ביטוח 9), אדלר־חומסקי & ורשבסקי (דיסקונט - הפרסומת לא משודרת זמן רב) ופרסמן ברוך (סופר-פארם)

המדור, המתפרסם כאן מדי שבוע ב־20 השנים האחרונות, מתבסס על דירוג של חברת גיאוקרטוגרפיה ושם דגש על ניתוח מגמות ושינויים, קריאייטיב ייחודי, צעדים משלימים בדיגיטל ועוד. דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות כולל את כלל האוכלוסייה במדינת ישראל, לרבות החברה הערבית.