שינוי ארגוני בתנובה: ענת גרוס-שון תנהל את חטיבת החלב והמזון שימוזגו

פעילות חטיבת המזון וחטיבת החלב ישולבו לחטיבה עסקית ותפעולית אחת שתונהל ע"י ענת גרוס-שון, שמונתה במקביל גם למשנה למנכ"ל • דני פרץ ימונה לסמנכ"ל התפעול של החטיבה • בנוסף, מערך הרכש של הקבוצה יאוחד לרכש קונצרני תחת חטיבת שרשרת אספקה, בהובלת שגיא שויפלד

ענת גרוס-שון / צילום: רמי זרנגר
ענת גרוס-שון / צילום: רמי זרנגר

תנובה הודיעה על שינוי המבנה הארגוני בקבוצה: פעילות חטיבת המזון וחטיבת החלב ישולבו לחטיבה עסקית ותפעולית אחת. דירקטוריון החברה אישר היום (ב') את מינויה של ענת גרוס-שון למשנה למנכ"ל תנובה ולמנהלת חטיבת החלב והמזון המאוחדת. דני פרץ ימונה לסמנכ"ל התפעול של החטיבה. בנוסף, מערך הרכש של הקבוצה יאוחד לרכש קונצרני תחת חטיבת שרשרת אספקה, בהובלת שגיא שויפלד. 

שופרסל: גידול בהכנסות ושיפור ברווח; "לא צפויה השפעה מהותית עקב המלחמה"
מה צריכים העסקים הקטנים והבינוניים כדי לשרוד 

ענת גרוס-שון, ששימשה עד כה כמנכ"לית חטיבת החלב של תנובה, תוביל בין היתר את האסטרטגיה העסקית של חטיבת החלב והמזון המאוחדת, את מנועי הצמיחה של הקבוצה לשנים הקרובות ופיתוח קטגוריות חדשות וקיימות, לרבות תחום תחליפי החלבון. בחטיבה המאוחדת ייכללו כל מותגי החלב והמזון של הקבוצה, ביניהם תנובה, GO, אלטרנטיב, יופלה, פיראוס, מאמאעוף, סנפרוסט, מעדנות ועוד.

דני פרץ, ששימש עד כה כסמנכ"ל תפעול חטיבת החלב, יוביל בין היתר את ניהול הייצור בכל חמש המחלבות (רחובות, אלון תבור, אלטרנטיב, טנא נגה ותל יוסף) וארבעת מפעלי המזון של הקבוצה (סנפרוסט, מעדנות, תנובה גליל ואוליביה), לרבות אגף האיכות הקונצרני ואגף הנדסה וטכנולוגיה מאוחד.

"אני מבקש להודות לאלי בן לולו, אשר ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל חטיבת המזון, על תרומתו הרבה לאורך השנים לבנייתם וצמיחתם של כמה ממותגי הדגל של הקבוצה", מסר גדי קוניא, מנכ"ל קבוצת תנובה. "אלי ימשיך ללוות אותנו בתנובה. אני מאחל הצלחה רבה לענת ולדני בתפקידיהם החדשים". 

במאי האחרון מונה גדי קוניא למנכ"ל קבוצת תנובה, לאחר שהחליף את אייל מליס אחרי 7 שנים בתפקיד. לפני כן כיהן קוניא כמנכ"ל אינפיניה (נייר חדרה לשעבר), שם הוביל תהליך טרנספורמציה ותהליכי התייעלות שהביאו לשיפור ניכר בתוצאותיה הכספיות. אחד השמות שעלו בתהליך בחירת המנכ"ל לקבוצה היה של גרוס-שון, שכעת מונתה כאמור למשנה למנכ"ל.