משער ברנדנבורג עד בניין האמפייר סטייט: דגל ישראל הוקרן בעולם לאות סולידריות

באתרים שונים בשורת בירות אירופיות וגם בארה"ב, הוקרנו והונפו דגלי ישראל לאות סולידריות • נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון-דר-ליין, הציגה מסר תמיכה חד-משמעי: "לישראל יש את הזכות להגן על עצמה - היום ובימים שיבואו. האיחוד האירופי עומד לצד ישראל"

דגל ישראל מוקרן על שער ברנדנבורג, ברלין / צילום: Reuters, Fabian Sommer
דגל ישראל מוקרן על שער ברנדנבורג, ברלין / צילום: Reuters, Fabian Sommer

דגלי ישראל הונפו והוקרנו ביממה האחרונה בשורה של בירות אירופיות וגם בארה"ב, לאות סולידריות עם ישראל. בברלין הוקרן דגל ישראל על שער ברנדנבורג, וקנצלר גרמניה אולף שולץ - כמו גם שורת בכירים גרמנים אחרים - פירסמו את התמונה עם ההערה "סולידריות עם ישראל". בברלין מתקיים בימים אלו פסטיבל אורות שכולל הקרנה על מונומנטים היסטוריים. גם על ארמון הממשלה ברומא שבאיטליה הוקרן דגל ישראל.

דגל ישראל הוקרן גם על בניין הנציבות האירופית בלב בריסל. נשיאת הנציבות האירופית, אורסולה פון-דר-ליין, הציגה מסר תמיכה חד-משמעי בישראל ובזכותה להגיב במבצע צבאי. "היום, טרוריסטים מחמאס הכו בלב ישראל, כשהם הורגים וחוטפים נשים וילדים חפים מפשע. לישראל יש את הזכות להגן על עצמה - היום ובימים שיבואו. האיחוד האירופי עומד לצד ישראל", כתבה.

בווינה דגל ישראל הונף על בניין העירייה. בניו יורק, החלק העליון של בניין האמפייר סטייט הואר אף הוא בכחול ולבן לאות הזדהות עם הנעשה בישראל.