חברת הפינטק הישראלית גייסה 61 מיליון דולר מענקית ההשקעות האמריקאית

סטמפלי, חברת פינטק ישראלית המציעה ניהול תהליכי רכש ותשלומי ספקים בהתבסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית, הודיעה היום על גיוס של עשרות מיליוני דולרים בהובלת ענקית ההשקעות האמריקאית בלקסטון • עד כה, כולל הסבב הנוכחי, גייסה סטמפלי כ-148 מיליון דולר

אייל ועופר פלדמן, יזמי סטמפלי / צילום: סטמפלי
אייל ועופר פלדמן, יזמי סטמפלי / צילום: סטמפלי

סטמפלי, חברת פינטק ישראלית המציעה ניהול תהליכי רכש ותשלומי ספקים בהתבסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית, הודיעה היום (ג) על גיוס של 61 מיליון דולר.  

מחקר באמצעות פעימות אור קצרצרות: אלו זוכי הנובל בפיזיקה לשנת 2023 
קריסה מפוארת: המניה צנחה, הקופה התרוקנה, והביטחוניסטים הלכו הביתה

סבב הגיוס הנוכחי בוצע בהובלת ענקית ההשקעות האמריקאית בלקסטון, בהשתתפות משקיעים קיימים בחברה כמו בלומברג בטא, אינסייט פרטנרס, נקסטוורלד קפיטל, אפווסט וסיגנל פייר.

עד כה, כולל הסבב הנוכחי, גייסה סטמפלי סכום של כ-148 מיליון דולר.

חברת סטמפלי מפתחת, עבור חברות וארגונים, פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המאפשרת בין היתר אוטומציה בטיפול בחשבוניות, כמו גם מעקב אחר הוצאות, ניהול הליכי אישור תשלומים וזיהוי הונאות.

החברה הוקמה ב2015 על-ידי האחים אייל ועופר פלדמן. כיום מעסיקה החברה 230 עובדים, מתוכם 76 בישראל, כך לפי IVC. 

"סוג של רשת חברתית" 

בעבר אמר אייל פלדמן, מנכ"ל החברה, לגלובס כי "הטכנולוגיה שלנו היא סוג של רשת חברתית דרכה ספקים וחברות יכולים לתקשר ביניהם ולנהל שיח ממוקד מסביב לכל טרנזקציה בצורה יעילה וידידותית. השימוש בחוד החנית של הטכנולוגיה, במחלקות שלא עברו שינויים כבר שנים, היא האתגר הכי גדול שלנו. אנחנו מקווים בשנה הקרובה להמשיך ולבסס את מעמדנו בשוק האמריקאי ולהפוך למובילים עולמיים בתחומנו". 

יפעת אורון, מנכ"לית בלקסטון ישראל, מסרה כי "הטרנספורמציה הדיגיטלית הפכה לאתגר המרכזי שארגונים מתמודדים איתו בשנים האחרונות, והמעבר הזה מגיע עם כאבי גדילה לא פשוטים. סטמפלי יושבת בדיוק בצומת הזה עם צוות חזק ופתרון AI מהיר ופשוט. סטמפלי מצטרפת לפורטפוליו שלנו, והפתרון החדשני שלה יוכל לשמש את חברות הפורטפוליו האחרות של בלקסטון. יחד ניקח את סטמפלי לשלב הבא בצמיחתה כחברה מובילה בתחום".

בשנה הקרובה מתכננת סטמפלי להרחיב את מצבת כוח-האדם שלה במשרדיה בתל אביב ובארה"ב, כך לפי החברה.