יאנגו | בלעדי

רמי לוי במשא ומתן מתקדם לרכישת שירות המוניות והמשלוחים יאנגו

לגלובס נודע כי רמי לוי בשלב מתקדם של משא ומתן מול חברת יאנדקס הרוסית לרכישת פעילות שירות המוניות, הקורקינטים ווינד, ושירות המשלוחים יאנגו דליברי בישראל • יאנדקס מצידה מכחישה את המשא ומתן

רמי לוי / צילום: יונתן בלום
רמי לוי / צילום: יונתן בלום

רמי לוי מנהל משא ומתן מתקדם לרכישת יאנגו, שירות המוניות והמשלוחים של יאנדקס הרוסית, כך נודע לגלובס. בשנה האחרונה נמצאת פעילות המוניות והקמעונאות הרוסית בישראל על המדף, בעקבות החלטת מייסד יאנדקס ארקדי וולוז' להפריד את פעילות המחשוב והתוכנה מהפעילות הקמעונאית.

מספר בכירים אחרים, בהם גם בעלי רשת ג'פניקה וביתר ירושלים ברק אברמוב ניהלו גם הם מגעים עם יאנגו, אולם נראה שבשלב זה המשא ומתן עם לוי נמצא בשלב המבטיח ביותר.

נפרדו דרכיהם של ערוץ 14 וטאבולה: למה זה קרה?
צ'ק פוינט רוכשת חברת סייבר ישראלית בחצי מיליארד דולר

פעילות יאנגו כוללת את שירות המוניות המתחרה בגט, שירות הקורקינטים ווינד (Wind), ושירות המשלוחים יאנגו דליברי. יאנגו מבקשת על פעילותה כמה מאות מיליוני שקלים, כאשר לפי ההערכה, שוויה של אפליקצית המוניות בלבד עומדת על 200-250 מיליון שקל. אם הרכישה תצא אל הפועל, יוסיף לעצמו לוי, בעלי אימפריה עסקית המשתרעת מרשת שיווק השיקמה ועד חברת התעופה ישראייר, גם פעילות של מוניות ומשלוחי מכולת.

לוי עצמו מסר כי: ״החברה הינה ציבורית והיא נוהגת לדווח בהתאם להתפתחויות״. לוי מנהל מסע רכישות של נכסים רבים מאז תחילת השנה: הוא רכש 5 בתי מלון ביוון והעמיד באמצעות ישראייר שבבעלותו הצעה לרכישת חברת תעופה צ'כית.

יאנגו מאז ומעולם הכחישה כי היא על המדף. לפניית גלובס מסרו ביאנגו כי ״לא מתקיים משא ומתן על מכירת הפעילות של יאנגו בישראל עם רמי לוי. החברה צומחת ומצליחה מאוד בישראל והפכה לאחד השחקנים המרכזיים בשווקים שונים. באופן טבעי, כחלק מהצמיחה הזו אנחנו דנים מעת לכת עם חברות ישראליות אחרות על שיתופי פעולה מקצועיים״.