ממשרד הפנים לענף הנדל"ן: הג'וב החדש של איילת שקד

שקד מצטרפת לחברת קרדן נדל"ן ותשמש כיושבת ראש הדירקטוריון, במקומו של יוסף גרינפלד • קרדן נדל"ן עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים

איילת שקד / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט
איילת שקד / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

איילת שקד מצטרפת לקבוצת קרדן נדל"ן  ותכהן כיו"ר הדירקטוריון. שקד צפויה להחליף את היו"ר המכהן יוסף גרינפלד בתפקידו.

היישוב בדרום שיהפוך את פניו ומכרז מסקרן בהרצליה: מה צפוי השבוע בנדל"ן?
השלב הראשון במפולת מחירי הדיור בארה"ב התחיל, והשלבים הבאים הרבה יותר מפחידים | פרשנות
איילת שקד חוזרת למגזר הפרטי ולא חוסכת ביקורת מהממשלה הנכנסת | ראיון

שקד, שרת הפנים לשעבר, מצטרפת לחברת קרדן נדל"ן ותשמש כיושבת ראש הדירקטוריון, במקומו של יוסף גרינפלד, כך נודע היום (א') מהודעה שנשלחה מטעם שקד ומטעם החברה.

שקד, שעד לא מזמן שימשה כשרת הפנים, תמונה תחילה לתפקיד סגן יו"ר הדירקטוריון עד למועד סיום כהונתו של היו"ר המכהן גרינפלד, שצפוי לסיים תפקידו בחודשים הקרובים. החל ממועד סיום כהונתו, תכהן שקד כיו"ר דירקטוריון פעיל בחברה.

מטעם שקד נמסר כי "אני שמחה להצטרף לקבוצת קרדן נדל"ן ולהמשיך לפעול לבניית ויישוב הארץ. קרדן נדל"ן היא חברה ותיקה ומקצועית עם פוטנציאל גדול ואני מאמינה שביחד עם צוות ההנהלה הקיים נפתח אותה ונאיץ אותה קדימה. תנאי התקשרות עם החברה כפופים לאישור ועדת התגמול ודירקטוריון החברה, אשר צפויים להתכנס בימים הקרובים. בסמוך לאחר אישור ועדת התגמול והדירקטוריון, תזמן החברה אסיפה כללית של בעלי המניות בחברה לאישור ההתקשרות ותנאי הכהונה כנדרש".

עוד נמסר מטעמה של שקד כי היא "בחרה בחברה סולידית יציבה ולא ממונפת. יש להדגיש כי לגברת שקד לא הייתה היכרות מוקדמת עם חברת קרדן נדל"ן ופעילותה טרום מינוייה הצפוי. קרדן נדל"ן היא זו שיזמה את הפנייה וזאת בעקבות יוזמתו של דוד ברוך, מנכ"ל בנק ירושלים בעבר ומי שהקים את קרן יסודות המעמידה אשראי לחברות נדל"ן".

קרדן נדל"ן הינה חברה ציבורית בבעלות קרדן ישראל שבשליטת רוני בירם, גיל דויטש ואבנר שנור ומנוהלת על ידי עמוס דאבוש. החברה עוסקת בייזום ופיתוח פרויקטים למגורים ונכסים מניבים. כמו כן, עוסקת במתן שירותי בניה בפרויקטים לבניית מבני מגורים, מבנים מסחריים, מבנים ציבוריים ותשתיות באמצעות חברת אל-הר הנדסה ובניין בע"מ. בתחום המגורים, החברה מעורבת כיום בתכנון, יזום וביצוע פרויקטים בערים רבות בארץ בהיקף של כ- 14 אלף יחידות דיור.

שקד כיהנה כשרת המשפטים בין השנים 2015-2019 מטעם מפלגת הבית היהודי וכשרת הפנים בשנים 2021-2022 מטעם מפלגת ימינה ועמדה בראשות המפלגה לאחר פרישתו של נפתלי בנט. היא פרשה מהחיים הפולטים לאחר שמפלגת ימינה לא עברה את אחוז החסימה. שקד בעלת תואר BSc בהנדסת חשמל ובמדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב. בעברה עבדה כמהנדסת מחשבים וכמנהלת שיווק מוצר בסניף הישראלי של חברת טקסס אינסטרומנטס.

עמוס דאבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן: "אני מברך על הצטרפותה של איילת שקד. אני מאמין כי שקד תסייע לנו להמשיך את מגמת הצמיחה והגידול בפעילות החברה כחלק מהאסטרטגיה שלה בשנים הבאות. בנוסף אני רוצה להביע את הערכתי הרבה ליו"ר החברה הנוכחי, מר יוסף גרינפלד שיפרוש מתפקידו לאחר שנים רבות בהן כיהן כיו"ר החברה וקידם את פועלה".