מנכ"ל שטראוס ישראל אייל דרור פורש מתפקידו

דרור, שכיהן חמש שנים בתפקיד, יוביל בחודשים הקרובים פרויקטים בקבוצת שטראוס וייצא מטעמה לקורס מנהלים ייעודי בהרווארד

אייל דרור / צילום: יח''צ שטראוס
אייל דרור / צילום: יח''צ שטראוס

מנכ"ל שטראוס ישראל, אייל דרור, הודיע על סיום תפקידו לאחר חמש שנים. בחודשים הקרובים ילווה דרור את המחליף שייבחר וייקח חלק בהובלת פרויקטים אסטרטגיים בקבוצה. לאחר מכן ייצא מטעם הקבוצה לקורס ייעודי למנהלים בכירים בהרווארד.  

התחרות מול קרפור מתחממת: שופרסל רוצה להביא ענקית מזון הולנדית לישראל

דרור הוא הבכיר השני בשטראוס שעוזב בחודשים האחרונים. באוגוסט האחרון הודיע מנכ"ל קבוצת שטראוס גיורא בר-דעה על עזיבתו, ולתפקיד במקומו מונה שי באב"ד

דרור, שנכנס לתפקיד ב-2018, התמודד בשנה האחרונה עם אחד האירועים המורכבים שידעה החברה. בסוף אפריל השנה הודיעה שטראוס על קריאה להחזיר מוצרי שוקולד שיוצרו במפעל מאז 20 בפברואר השנה. האירוע הפך למקרה הריקול הגדול בתולדות המשק, עם השלכות כספיות נרחבות על החברה.

בנוסף, בהודעת שטראוס מציינים כי במהלך כהונתו של דרור "הרחיבה שטראוס את פעילותה בתחום החלב הצמחי, ובין היתר קיבלה את הזיכיון ליבוא והפצת מוצרי אלפרו בישראל. כמו כן הוביל אייל את המהלך להקמת מפעל חדש לייצור מוצרים מבוססי חלב צמחי בסמוך למחלבה באחיהוד. בנוסף הועמקו שיתופי-הפעולה עם השותפים הבינלאומיים שלנו פפסי ודנונה, כמו גם עם יטבתה ויד מרדכי, הוקמה יחידה ייעודית לתחום המוצרים הקפואים, והושקו פלטפורמות טכנולוגיות חדשות. לצד הביצועים העסקיים, בוצעה קפיצת מדרגה בהרכב התזונתי של פורטפוליו המוצרים, תוך מיקוד בפתרונות לקהלים שונים, באופן שחיזק את המובילות של שטראוס".