סנאפ עברה לראשונה לרווח רבעוני וטסה 55% במסחר המאוחר בניו יורק

הרשת החברתית דיווחה לאחר המסחר על הרווח הרבעוני הראשון שלה, ועקפה את תחזיות האנליסטים גם בשורת ההכנסות וצמיחת המשתמשים

עקפה את כל התחזיות. סנאפ / צילום: Shutterstock
עקפה את כל התחזיות. סנאפ / צילום: Shutterstock

סנאפ  דיווחה על הרווח הנקי הרבעוני הראשון שלה ועקפה את תחזיות האנליסטים גם בשורת ההכנסות וצמיחת המשתמשים. המניה של הרשת החברתית סנאפצ'ט לשעבר צללה הערב בקרוב ל-24%, אך היא מזנקת כעת במסחר המאוחר ביותר מ-55%.

החברה דיווחה על רווח של 22 סנט למניה, לעומת תחזית לרווח של 10 סנט. בשורת ההכנסות גלגלה 1.3 מיליארד דולר כאשר בשוק העריכו הכנסות של 1.2 מיליארד דולר.

מספר המשתמשים היומיים הפעילים (DAUs) צמח ל-319 מיליון, כאשר בשוק העריכו שיגיע לכ-316.9 מיליון. ההכנסה הממוצעת למשתמש (ARPU) עמדה על 4.06 דולר לעומת התחזית שעמדה על 3.79 דולר.

החברה סיפקה גם תחזית לרבעון הראשון של 2022, שלפיו ההכנסות יעמדו על 1.03-1.08 מיליארד דולר, גבוה מהצפי בשוק להכנסות של 1.01 מיליארד דולר. היא מצפה ל-328-330 מיליון משתמשים פעילים יומיים ברבעון, כאשר אנליסטים שמסקרים את המניה מעריכים 327.8 מיליון משתמשים.

סנאפ תאלץ להתמודד עם רוח נגדית דומה לזו שמטא חווה כתוצאה משינוי מדיניות הפרטיות של אפל. ענקית המדיה הודיעה שהיא צופה הפסד של 10 מיליארד דולר בהכנסות בשנת 2022 כתוצאה מהמהלך של אפל, שמקשה עליה לטרגט פרסומות למשתמשים.

סנאפ ציינה שחוותה "התאוששות מהירה מכפי שצפינו" בשורת ההכנסות מפעילות הפרסום שלה, על אף השינויים ב-iOS, כך לפי דברים שסמנכ"ל הכספים דרק אנדרסון צפוי לשאת בשיחת האנליסטים של החברה.