ה"ניו יורק טיימס" רוכש את משחק המילים Wordle ב"סכום של שבע ספרות"

מיליוני שחקנים יומיים ברחבי העולם משחקים במשחק המילים Wordle • ה"ניו יורק טיימס" כעת מודיע כי רכש את המשחק הפופולרי ויצרף אותו לרשימת המשחקים שלו • המשחק יישאר חינמי, ולא יבוצעו בו שינויים

Wordle. מיליוני שחקנים יומיים / צילום: Shutterstock
Wordle. מיליוני שחקנים יומיים / צילום: Shutterstock

בנובמבר האחרון, מהנדס התוכנה ג'וש וורדל החליט לפרסם משחק בשם Wordle. במשחק, המשתמשים מקבלים בכל יום שישה ניסיונות לנחש מילה מסתורית בת חמש אותיות. בחודש אוקטובר, 90 אנשים שיחקו במשחק; חודשיים לאחר מכן 300 אלף שחקנים שיחקו בו; וכיום למשחק יש מיליוני שחקנים יומיים.

כעת, ה"ניו יורק טיימס" מודיע כי רכש את Wordle, והוא יצטרף לרשימת משחקי ה"ניו יורק טיימס", משחקי פאזלים יומיים. על-פי הודעת ה"ניו יורק טיימס", Wordle נרכש במחיר של שבע ספרות, אך צוין כי מדובר במיליוני דולרים בודדים.

ברשימת המשחקים של ה"ניו יורק טיימס" יש משחקים כמו Spelling Bee, בו מקבלים שבע אותיות וצריכים למצוא כמה שיותר מילים בעזרתן. לפי ה"ניו יורק טיימס", המשחקים שלהם שוחקו יותר מ-500 מיליון פעמים בשנת 2021, ובדצמבר הם הגיעו למיליון מנויים במשחקים.

חשוב לציין כי רשימת המשחקים של ה"ניו יורק טיימס" עולה כסף, אולם נכתב כי המשחק יהיה חינמי, ולא יבוצעו שינויים במשחק. עם זאת, ההודעה לא סוגרת את האפשרות שבעתיד המשחק ייכנס לרשימת המשחקים בתשלום.

"המשחק עשה את מה שמעט משחקים הצליחו לעשות: הוא כבש את הדמיון הקולקטיבי שלנו וקירב את כולנו קצת יותר. לא יכולנו להיות נרגשים יותר להיות הבית החדש של המשחק הקסום הזה, ואנו מתכבדים לעזור להביא את היצירה היקרה של ג'וש וורדל לעוד פותרים בחודשים הקרובים", מסר ג'ונתן נייט, המנהל הכללי של הניו יורק טיימס גיימס.

 

ג'וש וורדל הוסיף בהודעה שפורסמה כי "זה צעד שמרגיש לי מאוד טבעי. כבר זמן רב הערצתי את הגישה של ה'טיימס' לאיכות המשחקים שלהם ואת הכבוד בו הם מתייחסים לשחקנים שלהם. הערכים שלהם עולים בקנה אחד עם הערכים שלי בנושאים אלה".

וורדל פרסם מכתב בחשבון הטוויטר שלו ואף כתב שהוא יוודא כי רצף הניצחונות של המשתמשים יישמר.