ראש עיריית ניו יורק הנבחר הודיע: "אקבל את המשכורות בביטקוין"

אריק אדמס, שצפויה להיכנס לתפקידו ראש עיריית ניו יורק בינואר הקרוב, הודיע שייקח את שלוש המשכורות הראשונות שלו בביטקוין • "ניו יורק תהיה מרכז תעשיית הקריפטו"

אריק אדמס, ראש עיריית ניו יורק הנבחר / צילום: Shutterstock, lev radin
אריק אדמס, ראש עיריית ניו יורק הנבחר / צילום: Shutterstock, lev radin

ראש עיריית ניו יורק הנבחר, אריק אדמס, צייץ היום (חמישי) שהוא ייקח את שלוש המשכורות הראשונות שלו בביטקוין, כאשר ייכנס לתפקידו בינואר הקרוב. "ניו יורק הולכת להיות המרכז של תעשיית המטבעות הקריפטוגרפיים ותעשיות חדשניות שצומחות במהירות", כתב.

אדמס אמר אמש בראיון לרדיו "בלומברג" שהוא בוחן כיוון של מטבע דיגיטלי בסגנון CityCoin כמו במיאמי ("מיאמיקוין"), שמצליח מאוד. "אנחנו הולכים לבחון כיצד לבצע את זה בניו יורק", ציין ראש העיר הנבחר, מהצד הדמוקרטי של המפה, "אנחנו רוצים שניו יורק תהיה ידידותית יותר לקריפטו. נבחן מה מונע את הצמיחה של ביטקוין ומטבעות קריפטוגרפיים בעיר שלנו".

אדמס ניצח ביום שלישי, כצפוי, את יריבו הרפובליקאי קרטיס סליווה בניצחון מוחץ והפך לראש העיר השחור השני של העיר. זאת לאחר שכיהן בשבע השנים האחרונות כנשיא רובע ברונקס וטרם לכך שירת כ-20 שנה במשטרה. לאורך הקמפיין שלו הוא התמקד במלחמה בפשע וביצירת עיר ידידותית לעסקים. כשנשאל איך הוא ישמור על משרות טכנולוגיות בעיר, אדמס אמר כי יעשה זאת "באמצעות עשיית מה שאני עושה". הוא יחליף בינואר את ביל דה בלאזיו, גם הוא דמוקרטי, לאחר כהונה בת שמונה שנים.