לאחר שבנק ישראל חשף את נתוני שביעות-הרצון וגילה כי הציבור מעדיף בנקים עם השירות אישי-אנושי על פני אלה ששמים דגש על שירות דיגיטלי, בנק לאומי - שחרת על דגלו את המעבר למתן שירות מקוון - מודה כי רץ מהר מדי לכיוון השירות הדיגיטלי-אוטומטי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.