בנק לאומי | ניתוח

לאומי חוזר לשים דגש גם על השירות האישי ומוכיח שהעתיד עדיין לא כאן עבור כולם

ההודעה של בנק לאומי על חיזוק המוקדים הטלפוניים והקשר האישי עם הלקוחות מוכיחה שהבנק הבין שרץ מהר מדי ורחוק מדי עם המעבר הגורף לעולם הדיגיטלי • העתיד של עולם השירות נמצא ללא ספק באונליין, אך יש לקוחות רבים שעדיין דורשים שירות עם מגע אישי • פרשנות

רקפת רוסק עמינח / צילום: תמר מצפי
רקפת רוסק עמינח / צילום: תמר מצפי
לאחר שבנק ישראל חשף את נתוני שביעות-הרצון וגילה כי הציבור מעדיף בנקים עם השירות אישי-אנושי על פני אלה ששמים דגש על שירות דיגיטלי, בנק לאומי - שחרת על דגלו את המעבר למתן שירות מקוון - מודה כי רץ מהר מדי לכיוון השירות הדיגיטלי-אוטומטי.