חברת מוצרי הטואלטיקה והפרמצבטיקה ד"ר פישר החלה לייצא לקפריסין את מותג ההגנה משמש "אולטרסול" - כך נודע ל"גלובס". בחברה מעריכים כי היקף המכירות שלה במדינה צפוי לעמוד על כמיליון שקל בשנה.
השוק הקפריסאי הוא שוק מורכב שבו החברה תידרש להתמודד עם מתחרים בינלאומיים גדולים, והוא כולל את קהל היעד המקומי לצד פוטנציאל שוק גדול של תיירים מאירופה ומדינות אחרות, וכמובן מישראל.
הגברת היצוא מתאפשרת גם בזכות המפעל החדש שהקימה החברה לפני כ-4 שנים באזור התעשייה קדמת גליל בהשקעה של כ-40 מיליון שקל.
תשלובת ד"ר פישר החלה לפני כמה שנים לשווק את מוצריה בקפריסין, החל ממוצרי התינוקות והילדים, כמו גם סדרת סרקל ומוצרים נוספים, והפכה בקטגוריית הילדים למובילת השוק. בנוסף מייצאת החברה מאות מוצרים למדינות רבות באירופה, ארה"ב, אמריקה הלטינית ואוסטרליה.
כמו כן, בינואר 2014 פתחה החברה חנות ייעודית באמזון, באמצעותה נמכרים מוצרים דוגמת אייקר, סרקל, מוצרי תינוקות, סדרת ליקופן וערכות ספא.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.