גזית גלוב מכרה מניות ריג'נסי סנטרס תמורת 295 מיליון דולר

לאחר המכירה נותרו בידי גזית גלוב 4.2% ממניות ריג'נסי סנטרס בשווי של 472 מיליון דולר

חברת הנדל"ן המניב גזית גלוב ממשיכה למממש את החזקותיה בחברת הנדל"ן האמריקאית ריג'נסי סנטרס. בשבוע האחרון מכרה גזית גלוב כ-3% ממניות ריג'נסי סנטרס שבבעלותה בתמורה כוללת של 295 מיליון דולר (1.05 מיליארד שקל). לאחר המכירה נותרו בידי גזית גלוב 4.2% ממניות ריג'נסי סנטרס בשווי של 472 מיליון דולר (1.69 מיליארד שקל).

ריג'נסי סנטרס היא אחת החברות הגדולות בארה"ב בתחום המרכזים המסחריים ונסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי של 9.8 מיליארד דולר. בתחילת 2017 השלימה ריג'נסי סנטרס מיזוג במניות עם החברה המתחרה אקוויטי וואן, שנשלטה עד אז בידי גזית גלוב. בעקבות המיזוג קיבלה גזית גלוב כ-13% ממניות ריג'נסי סנטרס ומאז היא פועלת למימוש האחזקה בשלבים.

גזית גלוב , שנסחרת בבורסה בת"א לפי שווי של כ-6.5 מיליארד שקל, פועלת גם היא בתחום המרכזים המסחריים. החברה, שמנוהלת בידי בעל השליטה חיים כצמן, מחזיקה כיום בשליטה בחברות בנות במזרח אירופה, בסקנדינביה, בברזיל ובישראל. כמו-כן, מחזיקה גזית גלוב ב-32.6% ממניות חברת הקניונים הקנדית פירסט קפיטל רילטי (FCR) בשווי של 1.3 מיליארד דולר, אותן בכוונתה לממש בעתיד, וכן במניות ריג'נסי סנטרס שגם הן יימכרו כנראה בעתיד הלא רחוק.