דרמה ב"האח הגדול": העורכת הראשית פרשה תוך פחות מחודש

רוית ליאור-מנדל הודיעה אמש כי היא לא תשלים את העונה הראשונה אותה הייתה אמורה להוביל, ואותה יחליף רועי עוז • "האח הגדול" עלתה בתחילת החודש ברשת 13 ואמורה להיות תוכנית הדגל שלה, אך הרייטינג מאבד גובה לאחרונה

האח הגדול
האח הגדול

רוית ליאור מנדל, העורכת הראשית של "האח הגדול" ומי ששימשה כ"אחות הגדולה" בתוכנית שעלתה בתחילת החודש ברשת 13, הודיעה אמש על פרישה מהתפקיד. מי שיחליפה הוא רועי עוז, ששימש כעורך בעונה הראשונה של לפני כעשור.

"האח הגדול" עלתה לעונתה הראשונה כחלק מלוח השידורים של רשת בראשית מאי השנה, זו בעצם העונה הראשונה של התוכנית בעידן שאחרי פיצול ערוץ 2. שני פרקי פתיחת העונה הניבו רייטינג גבוה מאוד והיו לנצפות ביותר מאז הפיצול. אולם מאז הספתח התוכנית מאבדת גובה, ומשיגה נתונים שדומים לאלו שמשיגות התוכניות שמשבצת מולה קשת המתחרה.

מטעמה של מנדל נמסר אמש לאחר התוכנית האחרונה בעריכתה, "אין ספק ש'האח הגדול' ותהליך בנייתה היו אחד הדברים המרתקים שעשיתי במהלך הקריירה שלי. אחרי תקופה אינטנסיבית בה הצלחתי לייצר את הבסיס והתשתית כפי שראיתי כבר לפני חודשים רבים לנגד עיני, החלטתי לפרוש ולהפקיד את המפתחות לעונה ולבית בידיו של רועי עוז, עורך תוכן מעולה. אני אהיה פה בשבילו בכל עת".

אבי צבי, מנכ"ל רשת, מסר: "רוית השקיעה את כל כולה והצליחה לבסס את בית האח הגדול המרהיב ביותר שהוקם עד כה. רווית היא מעורכות התוכן המוכשרות ביותר בארץ ואני אשמח שתשלב בכל פרויקט עתידי של רשת 13. אני שמח שרועי עוז, מהעורכים המובילים ביותר בשוק הטלוויזיה התפנה למשימה והוא ישמש כעורך הראשי. רועי סיים בימים אלה לערוך את העונה השלישית של משחקי השף המשודרת ברשת 13".